Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
laat je zus zelf beslissen of ze al dan niet een vriend wilt.
misschien is ze wel gelukkig alleen, of heeft ze geen behoefte aan een relatie. waarom moet ze per sé zo snel mogelijk een vriend hebben? mijn broer is ook al vrij oud ( gisteren twintig geworden ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
die zie ik ook genoeg tijdens het sporten... het leid wel af hoor ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Krijgt ze heus wel aandacht.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen niet van mij, ik kijk wel.. maar voel me niet aangetrokken tot die types.. ik val meer voor de wat stillere meisjes ![]() en die komen daar nooit ![]() die zitten volgens mij thuis aan de thee met mams ![]()
|
Verwijderd
|
ze kan als ze een instrument bespeelt bij een muziekgroep gaan oid, als je denkt dat ze bij sporten niet haar 'type' tegenkomt... of schaakclub
![]() maar wil ze zelf wel een vriend? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als zij zelf een vriend wil, moet ze wat sociale activiteiten gaan ondernemen, dat hoeft niet uit gaan te zijn. Maar misschien wil ze helemaal geen vriend, dan zou ik d'r niets proberen op te dringen. Ik denk dat ze zelf wel kan beslissen wat ze wel en niet wil en daar heeft ze haar zusje niet voor nodig. Ik kan me goed voorstellen dat je zus geen zin heeft in bemoeienis van jou en anderen. Als je geen relatie hebt, lopen mensen altijd te zeuren en proberen ze je te 'helpen', terwijl je daar zelf helemaal geen behoefte aan hoeft te hebben. Ze is niet zielig omdat ze geen relatie heeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet niet geforceerd op zoek gaan om 'ooit een vriend te krijgen'.
Jouw zus moet proberen tevreden te zijn met zichzelf als individu. Niet als meisje in verhouding tot een jongen, niet als vriendin van iemand, maar als onafhankelijk persoon. Als je dat hebt bereikt, zul je zien dat je niet meer wanhopig streeft naar een relatie, maar met jezelf tevreden bent. Een relatie is dan bijzaak, en dat is precies zoals het zou moeten zijn. |
![]() |
|
Waarom bekritiseert ze alles?
Wat doet ze wel in 't dagelijks leven of in 't weekend? En als ze eenzaam is, laat ze dat ook merken of is dat jou observatie?
|
google
![]() klinkt grappig. maar is serieus bedoeld. niet per se google. maar internet is een goede manier om eerst het innerlijk van mensen een beetje te leren kennen.
||
Citaat:
ik kom idd niet veel buiten, daar heb ik niets te zoeken. Uiteraard wandel ik wel veel voor de nodige vitamine D. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet ze beginnen om de schuld bij haarzelf te zoeken i.p.v. bij iemand anders..... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Lifestyle |
Haarstyle bij jongens/mannen Kwaliteit | 29 | 16-01-2013 00:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten, wat zien mannen er in? KanSerieusZijn | 37 | 09-05-2010 23:56 | |
Seksualiteit |
voor jongens/ mannen Morgendauw1 | 23 | 15-04-2010 20:57 | |
Liefde & Relatie |
waarom doen sommige jongens zo stom nadat je er iets mee gehad hebt of bijna dan.. meisje833 | 35 | 15-09-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven Violet15 | 46 | 18-11-2002 19:20 |