Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 17:08
*Shorty*
*Shorty* is offline
Als ik geblowd heb word ik altijd erg slaperig/duf. Nou is dit niet zo heel erg, maar dan wil ik wel alleen zijn, of op een rustige plek met rustige mensen.

Hebben meer mensen dit?

Wat kan ik ipv hasj/wiet (ik heb het bij allebei) nemen zodat ik me wel relaxed voel maar niet slaperig word?
Oud 22-01-2002, 17:27
psilo
psilo is offline
ja heb ik ook altijd als het uit begint te werken, na een uurtje of soms al minder, ben ik echt de rest van de dag suf
Oud 23-01-2002, 10:09
apekop123
apekop123 is offline
Er zijn 2 dingen Stoned en High. Als je een joint rookt met tabak erbij word je stoned. Je lichaam voelt zwaar en je wordt moe. Als je pure wiet rookt (bijv. in een waterpijp *tip* ). Word je high. Je voelt je dan licht. Je denkt dat je heel helder kunt denken. Het is of de hele wereld je hoofd is en de hele wereld beweegt langzaam. Je vingers voelen koud.Dat hele stuk van als je high bent dan ..... Heb ik net van iemand gehoord die naast me zit en high is (zit op school in het OLC )
Oud 23-01-2002, 11:31
Isa
Isa is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Er zijn 2 dingen Stoned en High. Als je een joint rookt met tabak erbij word je stoned. Je lichaam voelt zwaar en je wordt moe. Als je pure wiet rookt (bijv. in een waterpijp *tip* ). Word je high. Je voelt je dan licht. Je denkt dat je heel helder kunt denken. Het is of de hele wereld je hoofd is en de hele wereld beweegt langzaam. Je vingers voelen koud.Dat hele stuk van als je high bent dan ..... Heb ik net van iemand gehoord die naast me zit en high is (zit op school in het OLC )
dat lijkt bij iedereen zo te zijn en bij mij is hetjuist omgekeerd. joint=high bij mij
puur=stoned. aangezien ik zelf geen joints kan draaien en geen tabak heb is het meestal puur bij mij.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:50
boeri
boeri is offline
koop energie pillen.Zijn natuurpillen die je weer effe oppeppen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:14
bonkesone
bonkesone is offline
Citaat:
boeri schreef:
koop energie pillen.Zijn natuurpillen die je weer effe oppeppen.

Word je lekker hyperactief van, vooral in combi doen met drank, kun je ook nog es lekker! kotsen....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:10
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja heb ik ook wel vaak, lekker voor als je niet kan slapen. Ik weet niet hoe het te voorkomen is omdat ik nooit van te voren weet hoe t valt, ligt aan mijn bui meestal, soms word ik slaperig, soms hyper, soms gewoon relaxt
Oud 28-01-2002, 20:13
]{ing
]{ing is offline
Heel simpel:

-veel tabak=slaperig
-weinig tabak=high

is veel verschil tussen, maar je moet het voelen... helemaal vage dingen krijg je met mixjoints, tenminste ik voel me er anders door (gewoon high is meestal het fijnste)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten