Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 19:49
Verwijderd
Mee eens !

helaas !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 20:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
slaat nergens op, als je wel eens blowt ga je dan ook altijd tot het uiterste...?

en alcohol dan: daar kan je agressiever van worden dan de meeste drugs.
Oud 24-11-2002, 20:59
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
slaat nergens op, als je wel eens blowt ga je dan ook altijd tot het uiterste...?

en alcohol dan: daar kan je agressiever van worden dan de meeste drugs.
laten we zeggen ,de periode van je eerste blowtje ( pilletje ) tot een jaar later...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:19
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
vooral het ALTIJD in je zin vraag het antwoord erg makkelijk... ONEENS NATUURLIJK!!!
tuurlijk zijn er zat mensen die van kwaad tot erger gaan, wat vaak niet eens tot "het uiterste" komt, wat je daar ook onder wil verstaan. bovendien zijn er zat mensen die drugsgebruik wel in de hand kunnen houden en er enigszins verstandig mee om gaan enz.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
telief.com schreef:
laten we zeggen ,de periode van je eerste blowtje ( pilletje ) tot een jaar later...
eh... k blow 4 jaar ofzo en heb nog nooit de drugs gebruikt die je tot het uiterste doen gaan....

natuurlijk zijn er mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden. Maar dat is bij elke verslaving zo, niet alleen bij drugs.
Oud 25-11-2002, 17:01
DarkCat
DarkCat is offline
Bahahaha.. donder jij maar eens iemand onder de morfine, valium of andere (pijnstillende) tranquillizer en kijkt offie uberhaupt nog uit zn bed komt

[edit]
Misschien is morfine geen drugs.. maar ik vind van wel..
Oud 25-11-2002, 20:40
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Mee eens !

helaas !
muahhaha jij bent echt grappig ,van alcohol zie ik toch als ik uitga de meeste ruzies en agressie ,alcohol laat je de man voelen ,van een joint kan je ook agressief worden maar niet zo omdat het relaxte shit is die je relaxt houd ,van xtc heb ik nog nooit mensen gezien die agressief werden toen de pil werkte of je moet de verkeerde shit erin hebben (mdma is egwoon het vriendelijkste shit als het gaat om contact met mensen),dus ik snap gewoon je niet wat je aan het lullen bent dat je van drugs tot het uiterste gaat
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 09:23
alcoholnicotine
niet mee eens.

vanuit mezelf gesproken, ik weet wat ik wel en niet wil. Als ik trippen nou geweldig vind, hoef ik niet perse aan de heroine te gaan omdat ik het uiterste met drugs wil.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:48
Quiana
Quiana is offline
Niet mee eens.
Verschilt per persoon lijkt me.
Oud 26-11-2002, 16:59
apekop123
apekop123 is offline
hoe bedoel je tot het uiterste

iemand die slikt en keihard gaat dansen kan tot het uiterste gaan (het uiterste van z'n conditie)

Of bedoel je het in de zin van tot het uiterste gebruiken?

Ik ben het er igg niet mee eens ik blow al langer dan een jaar (denk iets van 1,5 jaar) en ik heb nog nooit XTC geslikt of gesnoven ofzow. Als je jezelf niet in de hand kunt houden is dat je eigen probleem.
Oud 26-11-2002, 17:48
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Je kan met zoiets nooit 'altijd' zeggen, Elk persoon is toch anders, misschien kan jij voor jezelf geen grenzen stellen, maar dat betekent niet dat iedereen dat niet kan.
Er zijn genoeg mensen die het bij blowen houden, of af en toe iets anders maar zeker niet het uiterste.
Ik ben het dus oneens met je stelling.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:08
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
Bullshit da's het enigste wat ik hier op te zeggen heb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten