![]() |
|
ik wil aan iedereen die even een half uurtje de tijd heeft vragen om de volgende site over het ware verhaal achter 11 september uitgebreid te bekijken: HTTP://www.worldmessenger.20m.com/
Wat hier allemaal staat is nogal schokkend, ga alleen kijken als je bereid bent jouw beeld van de wereld aan te passen, dus dat je niet meteen na een paar regels denkt: dit gaat me te ver. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik ben in ieder geval overtuigd! EN: reageer NIET als je die site niet hebt bekeken, dat dit onzin lijkt snap ik ook wel, daarom moet je die bronnen lezen!
|
![]() |
||
Citaat:
*vind inhoud niet denderend vernieuwend* (+je kunt beter samenvatting posten dan een site) *gooit slot* http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002476.html (en als je het er niet mee eens bent ga je naar feedback ipv dat je een nieuw topic maakt)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
? Het grote schandaal "Amerikaanse regering plande aanslag zelf" ? Spirit | 30 | 04-10-2002 18:44 | |
11 september: de waarheid! gna | 11 | 24-03-2002 21:00 |