Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
vakantieliefde ga je mee?
Ik wil met je zwemmen in de zee vakantieliefde ga je mee? Ik lag op het strand, jij kwam voorbij, keek me aan, zei tegen mij: "Is er een plaatsje naast je vrij?" en vanaf toen, wij, hand in hand, over het plein, over het strand, schreven onze namen in het zand enz. *zwijmelt weg bij dat nummer* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ehm jep en das nog niet zo lang geleden...
Ik heb em na de vakantie nog best vaak gesproken en 1x gezien, maar et is niks geworden. Ik kon het niet door de afstand en achteraf denk ik ook dat ik eigenlijk ook niet gek genoeg op hem was toen. Nu hebben we altijd ruzie als we elkaar spreken. Ik snap ook niet waarom.. we irriteren ons aan elkaar ofzo.. ![]()
|
Ja heb ik gehad,.. elk jaar als ik daar weer op vakantie ben,..
het is gewoon in NL.. maja.. toch meer als 100 km van elkaar.. Ik heb nu een vriend hier in de buurt,.. maar ik denk soms toch nog aan hem. omdat het alleen maar leuk was met em! Dus als t kut gaat met mn echte vriend moet ik aan mn vakantie liefde denken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefde geen echte liefde?? Love_Fulfilled | 58 | 09-08-2004 11:43 | |
Liefde & Relatie |
hoeveel vakantieliefjes? dwight88 | 109 | 31-07-2004 17:29 | |
Liefde & Relatie |
Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O blueeyes_jochie | 39 | 23-04-2003 12:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Vakantieliefde (met een knipoogje) Fun4ever | 7 | 28-08-2002 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefdes Verwijderd | 68 | 02-08-2002 12:42 | |
Liefde & Relatie |
Waar denk je aan bij het woord: Vakantieliefde?(je eigen mening graag) Jessica K. | 52 | 14-06-2002 16:18 |