Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu heb ik het als volgt zitten: AGP Videokaart SB Live 1024 --leeg-- Ethernetadapter --leeg-- Ethernetadapter --leeg-- En nu werkt alles prima zonder enige conflicten. Maar bedankt voor je tippie, alleen bij mij krijgt ie geen conflicten gelukkig. Maar op de pc op mijn werk was dat dus wel het geval, ook conflict. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kan ook je geluidskaart op een andere slot plaatsen zo dat die minder warm wordt want warmte is niet echt goed voor electronica het kan wel een bepaalde temperatuur aan maar het word altijd wel warmer in je computer .er zit niets voor niets een ventilator in je pc en op je procesor dus probeer dat maar eens .je kan ook een extra ventilator er in zetten die dingen kosten tegenwoordig bijna niks dus kjk maar wat je gaat doen
|||
![]() |
Citaat:
Dus misschien is zo'n ventilator een goed idee ja. Die steek je dan gewoon in een PCI-slot of waarin anders??? P.s. thanx voor je tip |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan kan ik alles verwisselen. Dus ook die neie geluidskaart. Maar ik weet nu al wat is: De netwerkkaarten zaten te dicht bij elkaar en dat leverde IRQ-conflicten op. Dat heb ik kunnen oplossen dankzij de hulp van een collega, en nu zit alles goed, zonder teveel warmte, het zit nu zo: AGP 3dfx Voodoo 3 --leeg-- SB Live 1024 --leeg-- Netwerkkaart Netwerkkaart --leeg-- Nu werk alles perfect !!! Bedankt voor alle tips van iedereen !!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een sumpele superorb heeft mijn duron 600 tot nu toe op 979 (bijna 66% OC!) geholpen... zie me topic over me casemod... more to come!@ ik wil de Ghz!!!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe videokaart Verwijderd | 11 | 26-02-2016 11:18 | |
Software & Hardware |