Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ohhh, was jij nou die ene, met dat meisje in Croatie? Of was dat nou weer iemand anders ![]() Wel knap hoor dat je zo'n relatie in stand kan houden. HEbben jullie ook wel is over de toekomst gepraat enzo. Of jullie bijvoorbeeld allebei in Nederland gaan wonen, of dat jij 2050 Km verderop gaat wonen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Eind augustus heb ik een ander meisje ontmoet online. Ze woont in Roemenië (ja 2050 km dus...). Na 1,5 maand elke dag mailtjes van gemiddeld 2 A4-tjes heen en weer te hebben gestuurd en de nodige uurtjes aan de telefoon te hebben gezeten, hebben we besloten om te gaan meeten ![]() ![]() Sindsdien hebben we veel gepraat en geschreven en onze band lijkt een stuk sterker te zijn geworden ![]() ![]() Het grootste probleem is echt de afstand, als er iets is, kan je niet zo 1-2-3 bij elkaar langs gaan ![]() Over de toekomst: Ik heb wel plannen, maar het lijkt alsof zij van dag tot dag wil leven en mijn plannen nog niet helemaal serieus neemt. Ik heber bijvoorbeeld aan zitten denken om haar in Nederland te laten studeren, maar dat is wel erg prijzig enzo ![]() Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 12:32. |
![]() |
|
![]() |
Ik zit er ook weer eens midden in.. tis eigenlijk hetzelfde verhaal als de meesten hier: jongen leren kennen via de chat, klikte gelijk, 2 maanden lang bijna dagelijks ontzettend veel gechat (as in: van vroeg in de avond tot midden in de nacht), toen gebeld, ging ook goed. Meerdere keren gebeld.. en nu hebben we toch allebei wel het gevoel dat we er ooit aan zullen moeten geloven.. we moeten iets af gaan spreken. Het liefst nog voor de feestdagen. Dat idee benauwd me enorm, ik ben bang voor alles wat ik kwijt kan raken als het tegenvalt, maar ik ben ook bang voor wat er kan gebeuren als het meevalt.
Gelukkig voelt hij hetzelfde, maar we weten dat we dit niet kunnen blijven uitstellen. Hoe langer we het uitstellen, hoe moeilijker het wordt. We weten steeds meer persoonlijke dingen van elkaar, en dan wordt het toch moeilijker om elkaar onder ogen te komen misschien. Dusja.. ik moet wel. Ik vind het erg makkelijk om nu de makkelijkste weg te kiezen, en dus niet af te spreken, maar ik heb zo'n gevoel dat hij het waard is. Ik heb nog nooit zó goed met iemand kunnen praten en ik heb nog nooit zó veel met iemand gelachen. Dus ik ga er toch maar voor.. maar bang ben ik wel. Ik weet trouwens wel dat relaties die begonnen zijn via het internet best kunnen werken, m'n ex kende ik ook min of meer via het internet, en dat is bijna 2 jaar goed gegaan.
||
![]() |
Citaat:
know the feeling
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heb ik hier leren kennen op muziek, daarna msn en daarna ontmoeten. Maar heb echt enorm lang getwijfeld enzo, want geloofde ook niet echt in internet liefde en dat soort gedoe. Maar ja.. Het maakt eigenlijk niet zo uit waar je iemand leert kennen, op internet of in de kroeg, je leert mekaar er alleen maar snel en oppervlakkig kennen, maar elkaar ècht leren kennen doe je toch in het echt.
Nu hebben we ong. 15 maanden. Het was wel heel moeilijk om iets te beginnen, als in, afspraken maken om te ontmoeten, want ja, het is echt best eng en je bent heel onzeker of je wel in de smaak valt in het echt enzo. Maar toen we eenmaal ontmoet hadden zat het wel goed. Dus, als je het allebei wel ziet zitten, gewoon ontmoeten, en dan verder zien. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vroeg ooit een lid hier op s.com om mijn collega te worden op F&L...ik vond hem toen best raar op msn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom heb je dan steeds van die meisjes die zo ver weg wonen. Vind je geen voldoening in nederlandse meisjes ofzo ![]() En over die studie; Ik begrijp er een beetje uit dat je in Romenie niet echt kan studeren, maar moet jij dan haar studie betalen, of is dat prijs verschil tussen romenie en Nederland zo groot? Sorry, dat ik zoveel vraag hoor ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En Nederlandse meisjes: Ik weet niet, klikt altijd minder... Ik ben niet echt veeleisend, maar ik ben hier in NL nog maar weinig meiden tegen gekomen waar ik me gelukkig bij zou (kunnen) voelen. De meeste hebben gewoon een mentaliteit die me niet aanstaat) Ik heb om de 1 of andere rede ook altijd 'het geluk' om leuke meiden te ontmoeten uit het buitenland. En vaak vinden ze mij ook leuk.... Over die studie: Studeren in Roemenië is niet duur, maar zelfs met een afgeronde studie daar heb je nog maar een hongerloontje (lees € 150-200 in de maand!). M'n vriendin is pienter en slim en kan veel meer dan de mogelijkheden die haar daar geboden worden. Om nou haar studie hier in NL te betalen is voor mij een enorm grote opgave, omdat een beetje studie toch al gauw zo'n € 5.000,- per jaar kost. Zij heeft daar geen voldoening bij en ik ook niet. Ik ben dus bezig met een andere opzet, maar die ga ik hier niet helemaal tentoonspreiden.... Ik heb je al ge-add op MSN... |
![]() |
|
Tuurlijk joh!! Gewoon ontmoeten. Als het niet klikt dan kun je altijd nog overwegen om gewoon minder contact met elkaar te houden en enigsinds (MSN)vrienden te blijven.
En als het wel klikt, nou des te beter toch! Dan kun je haar vaker een echte knuffel geven ipv. een MSN knuffel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Internet liefde Gary Brown | 15 | 11-05-2011 21:47 | |
Liefde & Relatie |
internetliefde funkypunk | 101 | 27-11-2003 12:34 | |