Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() of je wilt natuurlijk even die jongen (zijn uitspraak) de grond in boren ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() @ TS: Paranormaal bestaat imho niet zoals die jongen dat zegt, maar het is wel zo, hoe banger jij er voor bent, hoe eerder je er nog banger voor wordt. Want die dingen kunnen je niet meer dan bang maken, en als je dat snapt is er niks meer om bang voor te zijn ![]() ![]() [edit] quote tags vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien zijn zijn beweringen wel uit de lucht gegrepen.
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, laten we maar 's wachten op wat meer info ![]()
|
![]() |
Nou uhmmm....
Hij is 13 jaar, ik ken hem van school, zijn karakter is heel vaag, afentoe heeel druk en agressief en soms heel serieus. Hij komt uit suriname, en zijn moeder is ook paranormaal begaaft En ja, ik heb al eerder ervaringen hier mee gehad, en ik kan ook bewijzen dat hij paranormaal is want hij kan vanalles over mijn overleden opa vertellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Spiritualiteit & Paranormaal Telesmurf | 50 | 01-11-2011 13:21 | |
De Kantine |
Hoever gaat jou paranormaal geloof Ambeon | 38 | 18-02-2007 12:24 | |
De Kantine |
Test hier je paranormaal begaafdheid Fatal Exception | 180 | 09-02-2004 20:19 | |
ARTistiek |
begin van een verhaal .."Dirk en zijn paranormaal begaafde dwergpanda" de wijze jodokus | 17 | 17-02-2002 15:10 | |
Psychologie |
Paranormale geneeswijzen ingefranken | 4 | 21-12-2001 14:15 |