Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 15:42
Allisson
Allisson is offline
Een paranormale jongen heeft tegen mij gezegt dat hij contact kan maken met mijn overleden familie, en dat ik ook paranormaal ben.
Ik geloof hem, maar ik wil echt niet dat het waar is, ik wil er niks mee te maken hebben maar hij zegt dat dat niet kan.
Wie kan me helpen?
Als je gintereseerd ben in dit soort dingen of je bent zelf paranormaal mag je me een mail sturen of me bij msn aan melden.
Groten All.
Advertentie
Oud 22-01-2003, 15:52
barkrukkie
barkrukkie is offline
Dus toen die jongen zei dat je paranormaal was geloofde je pas dat je paranormaal was? Of heb je al eerder 'paranormale' dingen meegemaakt? Want ik vind het nu een beetje klinken als 'die jongen zegt dat dus dat is zo'.
Als je nog nooit eerder 'problemen' met je paranormale gave (die je volgens die jongen hebt) hebt gehad, waarom zou je je nu zorgen gaan maken? Alleen maar omdat die jongen heeft gezegd dat je paranormaal begaafd bent?
Oud 22-01-2003, 21:32
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Wat is er mis met paranormaal zijn??? Misschien is het wel iets heel moois... Je weet het niet... En ik zou er vooral niet bang van zijn, als je dat strax heel erg bent zou je je wel eens dingen gaan kunnen verbeelden ofzo.... Heb ik ook maar gehoord hoor.... Maar idd, misschien kletst die jongen maar wat Don't worry.....
Oud 23-01-2003, 12:00
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Allisson schreef:
Een paranormale jongen heeft tegen mij gezegt dat hij contact kan maken met mijn overleden familie, en dat ik ook paranormaal ben.
Ik geloof hem, maar ik wil echt niet dat het waar is, ik wil er niks mee te maken hebben maar hij zegt dat dat niet kan.
Wie kan me helpen?
Als je gintereseerd ben in dit soort dingen of je bent zelf paranormaal mag je me een mail sturen of me bij msn aan melden.
Groten All.
oooooookeee... Dus als ik tegen je zeg dat je niet paranormaal bent (net als ik) geloof je me dan ook? Of als ik zeg dat je morgen overeden wordt door een vrachtwagen met 16 aanhangers, geloof je dat ook??

En als je het echt niet wil, dan zal het ook wel niet gebeuren. Maar gezien je vorige posts wil je juist heel graag. Nou hoop ik alleen dat je je 'paranormale gave' niet gaat inbeelden..
Oud 23-01-2003, 12:38
legatus
legatus is offline
Citaat:
Vertel eens wat meer over deze paranormale jongen. Leeftijd, hoe je hem kent, zijn karakter, etc.
Oud 23-01-2003, 14:07
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
legatus schreef:
Vertel eens wat meer over deze paranormale jongen. Leeftijd, hoe je hem kent, zijn karakter, etc.
waarom zou je dit willen weten Het is toch interessanter om meer te weten over (de ervaringen van) Allisson, om haar zo te helpen?

of je wilt natuurlijk even die jongen (zijn uitspraak) de grond in boren
Oud 23-01-2003, 15:56
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
legatus zegt:
Nieuwetijdskind neem ik aan

Citaat:
barkrukkie zegt:
waarom zou je dit willen weten Het is toch interessanter om meer te weten over (de ervaringen van) Allisson, om haar zo te helpen?

of je wilt natuurlijk even die jongen (zijn uitspraak) de grond in boren
Als je toch die uitspraak van de jongen de grond in boort dan betekent dat toch dat ze niet bang hoeft te zijn voor het paranormale?

@ TS: Paranormaal bestaat imho niet zoals die jongen dat zegt, maar het is wel zo, hoe banger jij er voor bent, hoe eerder je er nog banger voor wordt. Want die dingen kunnen je niet meer dan bang maken, en als je dat snapt is er niks meer om bang voor te zijn . Overigens, vertel idd is wat meer over die jongen, is het een goede vriend, hoe weet je dat die paranormaal is, kan die bewijzen dat die paranormaal is? Want waarom zou je hem direct geloven dat je paranormaal bent? Immers, volgens dat soort paranormale dingen overkomt het je alleen als je er klaar voor bent, als ik jou zo hoor ben jij er niet klaar voor en zou het dus bij jou ook niet kunnen gebeuren...

[edit] quote tags vergeten [/edit]
Oud 23-01-2003, 19:37
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
darthraver schreef:

Als je toch die uitspraak van de jongen de grond in boort dan betekent dat toch dat ze niet bang hoeft te zijn voor het paranormale?
ja oke da's waar
ik had nog niet zo ver nagedacht
Oud 23-01-2003, 20:11
legatus
legatus is offline
Citaat:
Aangezien hij de lont heeft aangestoken.

Misschien zijn zijn beweringen wel uit de lucht gegrepen.
Oud 24-01-2003, 06:06
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
legatus schreef:
Aangezien hij de lont heeft aangestoken.

Misschien zijn zijn beweringen wel uit de lucht gegrepen.
Ja oke, da's waar. Maar zij zal toch niet geloven dat ze paranormaal begaafd is ALLEEN door die uitspraak van die jongen? Ik neem aan dat ze al eerder 'rare' ervaringen heeft gehad, en dat die jongen alleen maar heeft gezegd dat dat komt doordat zij paranormaal begaafd is.
Maar goed, laten we maar 's wachten op wat meer info ...
Oud 24-01-2003, 16:39
Allisson
Allisson is offline
Nou uhmmm....
Hij is 13 jaar, ik ken hem van school, zijn karakter is heel vaag, afentoe heeel druk en agressief en soms heel serieus.
Hij komt uit suriname, en zijn moeder is ook paranormaal begaaft

En ja, ik heb al eerder ervaringen hier mee gehad, en ik kan ook bewijzen dat hij paranormaal is want hij kan vanalles over mijn overleden opa vertellen.
Oud 24-01-2003, 17:03
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Allisson schreef:
Nou uhmmm....
Hij is 13 jaar, ik ken hem van school, zijn karakter is heel vaag, afentoe heeel druk en agressief en soms heel serieus.

En ja, ik heb al eerder ervaringen hier mee gehad, en ik kan ook bewijzen dat hij paranormaal is want hij kan vanalles over mijn overleden opa vertellen.
Oke, dus hij is wel paranormaal begaafd (vertrouwend op je bewering). Maar waarom zou jij dat dan moeten zijn? heb je ooit ZELF zoiets ervaren?
Oud 24-01-2003, 21:13
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
Oke, dus hij is wel paranormaal begaafd (vertrouwend op je bewering). Maar waarom zou jij dat dan moeten zijn? heb je ooit ZELF zoiets ervaren?
ja ze zag toch enge vlekken overdag???
Oud 24-01-2003, 22:50
legatus
legatus is offline
Citaat:
Standaard Nieuwetijdskind.
Oud 25-01-2003, 10:02
love is life
love is life is offline
Hoe kan je weten of je paranormaal begaafd bent?

Regels voor berichten