Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
echt een irritante situatie. kzou als ik jou was nog een paar daagjes w8ten voordat je weer contact met dr gaat zoeken om het dr te vragen. bel haar es, of ga nog een keer langs; en zeg dat je uitleg wilt over wat er zaterdag is gebeurd toen je bij haar voor de deur stond.
heel veel suc6, Buffy
|
Ik zie dat je 16 bent... Ok, wen er maar vast aan. Vrouwen zijn vaag.
De moeilijkste lineaire algebra, relativiteitstheorieen en discrete wiskunde is nog makkelijker te begrijpen dan vrouwen. Het vervelende is, dat niet alle vrouwen hetzelfde denken, en ook niet altijd per persoon nog het zelfde denken bij elk willekeurig persoon. Daarbij, zijn hints waarvan je denkt dat het hints zijn geen hints, en hints waarvan je denkt dat het geen hint is wel hints. Er zit geen logica in. En dat is vervelend. Het kan zomaar zijn dat je te opdringerig bent. Of juist niet. Want dat verschilt ook per meid, wat ze wil. Of je bent te lief. Of niet lief genoeg. Of je bent niet macho genoeg. Of juist weer te macho. Of je bent niet man genoeg, of juist weer te dominant. Er zijn honderden, wat zeg ik duizenden redenen te bedenken waarom ze zo vaag doet. Daarom kan ik je geen eenduidig antwoord geven. Prettig leven verder. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heeft ze geen mobieltje waar je haar op kan bellen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je haar aan de lijn krijgt. En dan kan je tenminste van haar horen wat er precies aan de hand is.
Heb je niet iets verschrikkelijks stoms gedaan, waardoor zij nu een beetje van streek zou kunnen zijn. Want anders vind ik het maar vaag hoor. Ik wil nu niet lullig doen, maar dan stelde die relatie denk ik maar weinig voor. Maar laten we daar maar niet van uitgaan. Er is vast een goeie verklaring voor. Dus zorg dat je haar persoonlijk te spreken krijgt!!!!
||
Citaat:
Maar hij moet idd wel met haar gaan praten.
||
Citaat:
![]() Misschien had die vriendin haar wel op lopen stoken ofzo..?
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
...of afspreken en dan afzeggen... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En jongen bel haar gewoon op of zow je weet nooit of die vriendin het meent of niet, als je het uit haar mond hoort dan pas mag je zeker zijn.
||
![]() |
Citaat:
ontopic: Het ziet er niet erg goed voor je uit. Ik zou het paar daagjes rust geven en haar erna opbellen om te vragen of jullie even een goed gesprek kunnen hebben. Dan vraag je haar gewoon hoe het zit.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Sjeezus man, ga eerst wat aan je eigen levenservaring doen voordat je hier wat post... Ik ben hier redelijk nieuw op dit forum, maar hoe jij je gedraagd, zo aan je replies te lezen... Ga eerst maar een paar extra jaren levenservaring opdoen voordat je hier weer post... Ten eerste word je al afgezeken door de meiden hier... Wat dus ook al het een en ander zegt... Ten tweede... de laatste paar dagen wat je hier qua niveau post wordt zwaar de grond ingeramd... Leer eerst mensen en jezelf kennen voordat je oordeelt over anderen... en zogenaamd advies wil geven... Zit je hiermee, me email kun je uit me profile halen... als je je aangevallen voelt... wat ik ook wel denk... |
![]() |
||
Citaat:
EN dan zit ie ook nog op dat andere topic te vertellen dat ie geen jongere meisjes date. Hij gaat voor de oudere meisjes. Ik wil niet lullig doen, maar zoals Super Vegeta hier post, heb ik toch een beetje moeite met voorstellen, wat oudere meisjes in hem zouden zien. Maar dat ligt dan misschien aan mij ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
relatieproblemen freakzor1987 | 52 | 26-01-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
probleempje Verwijderd | 55 | 29-07-2004 20:55 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Liefde & Relatie |