Ik heb dus aardig vaak met een jongen gezoend voor avondjes laat ik hem maar ff X noemen... Na een jaar ofzo dat we telkens avondjes hadden kregen we uiteindelijk verkering.. was heel gezellig maar helaas van hele korte duur.... hij maakte het snel weer uit omdat hij me meer als goeie vriendin zag.. Dat hij het uitmaakte is zo'n 3,5 maanden geleden... Ik was der toen helemaal kapot van enz... We besloten om als goeie vrienden met elkaar omtegaan... Dat ging egt hartstikke goed... Na een maand of 2 waren we een keer met ze 2e en werden gelijk wat closer en zaten gewoon een beetje met elkaar te stoeien... dit gebeurde een paar keer... heel erg gezellig... Ik had soms wel de neiging om met hem te zoenen... Toen ik van zaterdag op zondag bij hem ben blijven slapen waren we zondagssmiddags bij hem in de stacaravan ff de troep aan het opruimen van de vorige avond.. We gingen uiteindelijk weer stoeien en op een gegeven moment lagen we dus zo helemaal in elkaars armen.... En toen hebben we dus gezoend... Hij bekende daarna dat hij mij nog altijd heel leuk vond... en dat hij er spijt van had dat hij het had uitgemaakt... Na wat gepraat te hebben wou hij het wel opnieuw proberen.... ik dus ook... Maar toen we aan tafel zaten te eten met zijn hele familie... werd er dus even duidelijk dat zijn 'broertje' (broertje is bij hun in huis komen wonen) weer es iedereen flink had lopen uitschelde.. dus er was daaro dikke ruzie..... Savonds zaten we nog ff op msn wat te kletse toen ik weer thuis was... en toen vroeg ik zo van: Gaan we het weer opnieuw proberen?? Hij zo ja denk het wel mar weet het nog nie allemaal want nu zo met me broertje... want hij gaat waarschijnlijks het huis uit...
Maar daarna zei hij dus dat hij het waarschijnlijks wel opnieuw wou proberen...
Weet nie wat ik moe doen
Maar nu is dus het probleem hij gaat zaterdag 3 weken op vakantie.. dus dan zie ik hem 3 weken nie en als hij terug komt gaan we samen met nog een stel vrienden op vakantie... Moet ik hem nu vragen of we het gaan proberen of maar afwachten naar de vakantie? Volgens mij als ik het nu vraag dan heeft ie er ff helemaal geen behoefte aan... maar over 3 weken duurt eigenlijks nog zo lang...