Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 18:25
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Ik heb dus aardig vaak met een jongen gezoend voor avondjes laat ik hem maar ff X noemen... Na een jaar ofzo dat we telkens avondjes hadden kregen we uiteindelijk verkering.. was heel gezellig maar helaas van hele korte duur.... hij maakte het snel weer uit omdat hij me meer als goeie vriendin zag.. Dat hij het uitmaakte is zo'n 3,5 maanden geleden... Ik was der toen helemaal kapot van enz... We besloten om als goeie vrienden met elkaar omtegaan... Dat ging egt hartstikke goed... Na een maand of 2 waren we een keer met ze 2e en werden gelijk wat closer en zaten gewoon een beetje met elkaar te stoeien... dit gebeurde een paar keer... heel erg gezellig... Ik had soms wel de neiging om met hem te zoenen... Toen ik van zaterdag op zondag bij hem ben blijven slapen waren we zondagssmiddags bij hem in de stacaravan ff de troep aan het opruimen van de vorige avond.. We gingen uiteindelijk weer stoeien en op een gegeven moment lagen we dus zo helemaal in elkaars armen.... En toen hebben we dus gezoend... Hij bekende daarna dat hij mij nog altijd heel leuk vond... en dat hij er spijt van had dat hij het had uitgemaakt... Na wat gepraat te hebben wou hij het wel opnieuw proberen.... ik dus ook... Maar toen we aan tafel zaten te eten met zijn hele familie... werd er dus even duidelijk dat zijn 'broertje' (broertje is bij hun in huis komen wonen) weer es iedereen flink had lopen uitschelde.. dus er was daaro dikke ruzie..... Savonds zaten we nog ff op msn wat te kletse toen ik weer thuis was... en toen vroeg ik zo van: Gaan we het weer opnieuw proberen?? Hij zo ja denk het wel mar weet het nog nie allemaal want nu zo met me broertje... want hij gaat waarschijnlijks het huis uit...
Maar daarna zei hij dus dat hij het waarschijnlijks wel opnieuw wou proberen...
Weet nie wat ik moe doen
Maar nu is dus het probleem hij gaat zaterdag 3 weken op vakantie.. dus dan zie ik hem 3 weken nie en als hij terug komt gaan we samen met nog een stel vrienden op vakantie... Moet ik hem nu vragen of we het gaan proberen of maar afwachten naar de vakantie? Volgens mij als ik het nu vraag dan heeft ie er ff helemaal geen behoefte aan... maar over 3 weken duurt eigenlijks nog zo lang...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2002, 19:07
ms glampire
ms glampire is offline
3 weken is idd lang, maar als hij er nog geen behoefte aan heeft, kan je het beste gewoon wachten en jezelf niet te erg opdringen.
En als hij op vakantie is zie je hem zowieso niet, wel of geen verkering. Dan heeft hij ook nog tijd om er over na te denken enzo,ik zou dus gewoon wachten hoor.

succes emee
Oud 09-07-2002, 20:51
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Hij was toen straks op msn en toen ik vroeg als het een beetje ging met hem? en toen zei hij ja een beetje..... volgens mij voelt ie zich egt k*t... ... Ik heb al een paar keer aangeboden dat hij altijd mij kan smsen/bellen/langs komen maakt nie uit welk tijdsstip... hij zei ja is goed.. je bent egt een schat!!! kheb het vandaag nog een keer aangeboden... Als hij wilt praten of wat anders zou ie contact met me opnemen..... Wil hem gewoon helpen... maar weet nie hoe...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:03
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
GOED IDEE

ik ga d'r meteen een boek over schrijven
ik vind de verhaal lijn wel cool
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:04
Squall
Squall is offline
Dan wordt ik de uitgever van het boek
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:
*heeft er weinig vertrouwen in*
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:08
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
Squall schreef:

sorry??
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:09
Squall
Squall is offline
whahahah dikke LOL
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:13
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Gewoon wachten.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:06
ElCafone
ElCafone is offline
Tjah ik denk dus ook dat het gewoon beter is om even te wachten en rustig aan te doen. Helemaal nu hij met die thuissituatie in zijn hoofd zit.

Geef hem gewoon ff de tijd om alles op een rijtje te zetten. Helemaal nu hij dadelijk voor die 3 weken op vakantie gaat, waarschijnlijk kan hij in die periode wel bepalen wat hij wil, hoewel het voor jou natuurlijk wel moeilijk is om 3 weken in onzekerheid te zitten erover.

Je moet je in ieder geval niet gaan opdringen (is al eerder gezegd), want dat heeft waarschijnlijk een tegengesteld effect. Net als aanbieden dat hij je kan bellen, mailen, faxen of whatever, kun je ook beter niet 6 keer op een dag doen....

Maar zeg nou zelf, jullie hebben alweer liggen zoenen, en daarna gaf hij aan spijt te hebben van het feit dat hij het ooit uit gemaakt heeft. En tjah dat er nu wat tussengekomen is door die thuissituatie zal waarschijnlijk niet meteen betekenen dat hij ineens geen gevoelens meer heeft voor je. Mijn mening dan maar> komt wel goed met jullie twee

Groeten ElCafone
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:36
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
ElCafone schreef:
Tjah ik denk dus ook dat het gewoon beter is om even te wachten en rustig aan te doen. Helemaal nu hij met die thuissituatie in zijn hoofd zit.

Geef hem gewoon ff de tijd om alles op een rijtje te zetten. Helemaal nu hij dadelijk voor die 3 weken op vakantie gaat, waarschijnlijk kan hij in die periode wel bepalen wat hij wil, hoewel het voor jou natuurlijk wel moeilijk is om 3 weken in onzekerheid te zitten erover.

Je moet je in ieder geval niet gaan opdringen (is al eerder gezegd), want dat heeft waarschijnlijk een tegengesteld effect. Net als aanbieden dat hij je kan bellen, mailen, faxen of whatever, kun je ook beter niet 6 keer op een dag doen....

Maar zeg nou zelf, jullie hebben alweer liggen zoenen, en daarna gaf hij aan spijt te hebben van het feit dat hij het ooit uit gemaakt heeft. En tjah dat er nu wat tussengekomen is door die thuissituatie zal waarschijnlijk niet meteen betekenen dat hij ineens geen gevoelens meer heeft voor je. Mijn mening dan maar> komt wel goed met jullie twee

Groeten ElCafone

Je hebt gelijk dat ik maar nie zoveel moet opdringen met zeggen dat hij altijd mij terecht kan... weet hij eigenlijks nu denk ut wel het het al zo vaak gezegt ....

Denk dat ik maar gewoon ga afwachten... zit denk ik niks anders op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten