Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Slechste films die ik gezien heb: Battlefield Earth Violent Shit An Alan Smithee Film Burn Hollywood Burn Porky's 2 Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation
||||
Citaat:
![]() Ik dacht al, een Nederlander op SA die Anonymous John heet, kan geen toeval zijn. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Verder worden er natuurlijk weer een boel films genoemd waarbij ik me afvraag of die mensen wel vaak films kijken.... ![]()
|
Scary Movie 2 (de betekenis van uitmelking)
Bloody Murder (schaamteloze, zielloze, rampzalige Friday the 13th rip-off) Flappie de Clown en de gestolen lach (tis een kinderfilm, maar toch, ik heb zelden zo'n prul gezien) En Semyaz, Battle Royal slecht!??! Tis typisch Japans, en ook ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als ik zo kijk op imdb lijkt Blackhawk Down me best een aardige film, lettend op het thema, verhaal en acteurs...Wat is er slecht aan dan?
En Battle Royale is fantastisch ;o En de slechtste film, teveel om op te noemen. Kan me herinneren een parodie op Dangerous Minds te hebben gezien met die verschrikkelijke acteur Jon Lovitz... http://us.imdb.com/Name?Lovitz,+Jon en de film heet High School High de naam alleen al... http://us.imdb.com/Title?0116531 |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb de neiging om niet de hele dag na te denken over wat ik slecht vind of vond..
Maar op 't filmfestival in Huckelhoven (net Cannes ![]() hadden een stel van limbojongeren een korte film gemaakt met 'Goth-blabla' als 'thema'.. DAT WAS MARTELING, OHHHH..
||
Citaat:
![]()
|
me, myself & Irene
![]() Waarom? we hadden verwacht dat ie wel lachen zou zijn....maar de humor is zooo saai dat er nix lachwekkends aan is...Al de andere films van Jim Carrey vind ik meestal wel komisch...maar deze is ronduit: K*T ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Welke ik ook slecht vond: Deuce Bigalo Male Gigolo (?) En slaapverwekkend: Erin Brockovich
||
Citaat:
![]() Toen moest mijn nichtje (stel je nu een vervelend opschepperig, pocherig, gruwelijk irritant meisje met een vrolijk poppegezichtje en twee Pippilangkousstaartjes) zo nodig een musicalsterretje worden en het Annie-meisje der Annie-meisje gaan spelen. Sindsdien krijg ik plots braakneigingen bij de film Annie. De slechtste film... Ik ga Annie niet noemen, daar ik mijn avondeten binnen wil houden. Ik hou het dus op... SPIDERMAN THE MOVIE! Verdoem de verstandsverbijtering die ik had toen ik dat verdoemde kaartje kocht.
|
Enkele voorbeelden van slechte films:
ALONE (2001) CROSSROADS (2002) LARA CROFT: TOMB RAIDER (2001) THE HAUNTING (1999) BATMAN & ROBIN (1997)
|
The Haunting vond ik best aardig als verstand op nul en special effects kijken, idem voor Twister
maar goed...slechste film Ik hou het op een of ander deel van Texas Chainsaw Massacre. Freddie got Fingered sloeg als film nergens op...als bijelkaar geraapte sketches opzich wel ![]()
|
![]() |
Oke.. Ik weet dus niet of jullie 'Dead in the Water' hebben gezien.. Maar die film is zo afschuwelijk.. Zo NIET cool! Je krijgt allemaal natuurshots te zien, waarmee de film opgevuld wordt (als je ze eruit haalt hou je een film over van een half uurtje) en het moet zogenaamd ENG zijn.. Maar het verhaal sucked gewoon!!!! Bovendien is het bar slecht geakteerd.. Ik vraag me nog steeds af WHY THE F*CK ze die film verhuren in de videotheek!! Zeeeker een aanrader als je je een avondje wilt ergeren! Check trouwens de website van mij en mijn beste vriendin Betty!! donnaheijnsdijk@hotmail.com
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Drop dead gorgeous (ofzo??)
Heb ik laatst het eerste uur ofzo van gezien.. slecht acteerwerk, slecht verhaal en slaapverwekkend en onnozel (sorry) en veel films waarin de doden opstaan en veranderen in zombies en de komende twee uur 'i need brains!!!' roepen (zoals Return of the living dead) en dat soort sh*t
||
Citaat:
1 van de meest komische films ever
||
Citaat:
![]() Ik heb van de week een stuk van Night Man gezien, maar dat bleek achteraf een serie te zijn. Zonde, telt dus niet. ![]()
||
Citaat:
Latere opvolgers zijn idd vrijwel allemaal te verwaarlozen maar no fucking with Return of the Living Dead. Ook niet met Romero's Dead films.
||
Citaat:
Het was voorspelbaar? het was saaaaaaaaaaai?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Noem de slechtste film(s) die je ooit hebt gezien Verwijderd | 125 | 24-11-2005 21:06 | |
Films, TV & Radio |
De slechtste films die je ooit gezien hebt Verwijderd | 146 | 20-01-2005 20:18 | |
Films, TV & Radio |
ik heb me net toch een slechte film gezien!!! sjappie666 | 33 | 19-08-2004 19:42 | |
Films, TV & Radio |
De slechtste film die je tot nu toe hebt gezien. Kazanka | 172 | 06-04-2004 20:18 | |
Films, TV & Radio |
Beste/slechtste films van 2003 Anonymous John | 68 | 01-01-2004 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Films voor studie Kazanka | 18 | 13-10-2003 10:35 |