Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat probeer je te branden? iets vanaf je HD? of probeer je een kopietjes te maken van CD's? -- indien het laatste het geval is moet je het probleem zoeken bij je CDROM-speler; die is dan domweg te beroerd om 600kB/s bij te houden.. mocht je vanaf je HD proberen te branden; weet je zeker dat je een CD-R hebt die 8x ondersteund? en weet je zeker dat het geen CD-RW is? enfin, dan de DMA-kwestie.. het zou kunnen zijn dat jouw apparaat in de BIOS bij het corresponderende IDE-kanaal op 'AUTO' staat.. dat zou je kunnen proberen op PIO Mode 4 te zetten, het wil nog wel eens zijn dat je dan wél DMA aan kunt vinken.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
------------------ Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! [Dit bericht is aangepast door C'est moi! (03-10-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat bedoel je precies met 'gaat niet sneller'? kun je in de brandsoftware niet kiezen voor 8x? mocht dat wél zo zijn, en de brandsoftware schakelt zélf terug naar 4x, heb je wel 8x-gegarandeerde CD-R's? en weet je zéker dat je een CD-R gebruikt, en geen CD-RW? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat zeggen andere brandprogramma's? hetzelfde? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
10 minuten, da's 600 seconden, 680MB (de grootte van je CD) deel je door 600 seconden, en je komt op 1.13MB/s uit.. 8x branden wil zeggen 1.2MB/s, dus dat klopt gewoon hoor.. je brandt weldegelijk op 8x.. dat je niet aan 1.2 komt is te wijten aan tijd die je kwijt bent aan de lead-in en lead-out (dat is nauwelijks data, maar wel tijd).. dus.. het klopt.. trouwens, sommige programma's geven niet aan dat ze de lead-in of lead-out aan het schrijven zijn, dus misschien dat het daardoor lijkt dat het langzamer gaat? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb trouwens DMA nu ingeschakeld, ondanks die boodschap, en alles doet het nog prima, en ik heb nog niet gebrand, dus wie weet is het nu eindelijk goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
goed, ik heb echt geen idee meer.. misschien is het handig als je eens een telefoontje geeft naar je PC-boer ofzo.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
je brandt op de snelheid die het brandprogramma aangeeft.. niet sneller, niet langzamer.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik weet niet of je het andwoord al heb maar je moet als je Easy CD Creator gebruikt een update halen voor die brander dat ken je doen op www.roxio.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zet je eerst de mp3tjes zelf om naar wav bestanden en brand je de wav bestanden of laat je het programma de mp3s decoderen? In het laatste geval, ligt daar uw probleem.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan zit er trouwens wel een verdomd trage codec in die brandprogramma's; met Nero werkt alles naar behoren OTF |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[audio] speler pakt geen gebrande cd's Verwijderd | 11 | 31-01-2006 13:45 | |
Software & Hardware |
[DVD] Welke DVD+- Brander? aap777 | 20 | 01-05-2004 19:56 | |
Software & Hardware |
Kraak in gebrande cd's bij hoge tonen Laudate Dominum | 18 | 27-10-2003 16:07 | |
Software & Hardware |
Een aldi brander....... MAGIC-MAN | 9 | 29-07-2002 14:59 | |
Software & Hardware |
welke cd's gebruik jij voor branden? mad operator | 42 | 28-04-2002 12:07 | |
Software & Hardware |
koopje of niet??(pc) MaNdArKdExTeR | 59 | 03-08-2001 22:54 |