Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heyyyyyy.. .slim ![]()
|
![]() |
probeer het eens bij www.apennootje.nl
-gratis mail-account -wordt geaccepteerd door tweakers (heb ik namelijk ook) -6 mb web-storage (helaas geen POP3) -snel, account is stuk sneller dan bijvoorbeeld hotmail |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geen POP3 voor je web-storage ![]()
||
![]() |
Citaat:
Check maar bij je account: Options > Additional Options > POP Mail Retrieval Settings Dat is toch POP of zie ik dat fout ? [Dit bericht is aangepast door 11001-110 (30-12-2001).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
heeft iemand dezelfde ervaring als ik, dat wanneer je je in hebt geschreven voor GoT met een geldige username en een geldig emailadres (2x chello, 1x hetnet) en dat je dan gewoon geen mailtje van die kneuzen krijgt met een login?
zo gaan al m'n verzonnen nicks naar de anus.. |
![]() |
|
Ik heb me ook al vaker proberen aan te melden.
Aanmelden is dan geen probleem maar ik krijg dan een E-Mailtje met die nick en die zecht dat het niet kan lukken om te registreren met die nick en ik heb et al VAAK geprobeerd. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mailtje gestuurd waar m'n account bleef, nooit antwoord op gehad. Tweakers voor nerds cq. geeks? Yeah, en gebruikersvriendelijkheid hebben we niet van gehoord.
|
![]() |
||
Citaat:
GoT heeft nou eenmaal wel eens wat kleine problemen. De webserver daar trekt gewoon de gigantische load aan mensen niet (goh, waar kennen we dat van?), en ivm vele upgrades die daar uitgevoerd worden kan 't natuurlijk wel eens zijn dat er zoiets fout gaat. Tis een kwestie van mailen naar de juiste mensen om je probleem opgelost te krijgen denk ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zit 't nou niet goed te praten koen, het staat buitengewoon amateuristisch
bovendien, ik heb helemaal geen zin om contact te zoeken met een dude via icq of mail, ik wil gewoon snel in kunnen loggen danwel in kunnen schrijven.. meer niet.. maar het is nou gelukt.. uiteindelijk.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Even subjectief als ieder ander zijn/haar mening. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[NETWERK] Met externe PC -> Hoe?! Spammie | 24 | 25-10-2006 16:59 | |
Software & Hardware |
[DVD] Standalone speler kopen I-brahimovic | 15 | 18-09-2004 15:21 | |
Lifestyle |
Altijd op forums robbie18 | 11 | 30-01-2004 15:20 | |
Software & Hardware |
[Webdesign] welke progs gebruik jij? M1d0 | 143 | 25-03-2003 18:30 | |
Software & Hardware |
Opgelicht? dystopia | 26 | 31-01-2003 12:26 | |
Software & Hardware |
componenten vraagjes (casemodding/electronica) Dreamzilla | 4 | 17-01-2003 15:56 |