![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat ik daar de laatste tijd ook nogal last van had.. dr hangen steeds meer haren aan mn truien en ik laat ze ook overal achter enzo.. maar tis idd zo dat lange haren veel meer lijken
![]() Ik denk dat je je pas echt zorgen moet gaan maken als je met je hand door je haar gaat en je echt hele bossen haar mee uittrekt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het ook heel erg, ik kan het echt met plukken tegelijk eruit trekken en na 10 min doushen moet ik stoppen anders gaat de doush overstromen zo ongeveer. bij mij komt het waarschijnlijk door de narcose die ik 2x heb gehad van de zomer. dat gif komt ook in je haar maar daar duurt het veel langer voordat het eruit is. Het kan ook door stress komen. |
![]() |
|
![]() |
Je kunt Kastanje-shampoo van Weleda gebruiken, dat hielp bij mij best goed. Is te koop bij speciale drogisten, k gloof niet dat ze t bij de Kruidvat ofzo hebben. Ook ben ik toen ik heel erg haaruitval had (als na 3 minuten het douche-putje verstopt zat) bij een homeopaat geweest, dat heeft volgens mij ook goed geholpen.. Maar als je dat doet moet je wel veel over jezelf vertellen, omdat alles wat er in je lichaam gebeurt een verband met elkaar heeft zeg ma! Hoop dat je er wat aan hebt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Haaruitval _Anneloes | 10 | 01-02-2008 07:30 | |
Psychologie |
Haaruitval Cartman88 | 7 | 13-09-2007 13:47 | |
Lichaam & Gezondheid |