Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, je kunt maar beter niet naar ze vragen! En je kunt maar beter ook niet naar verhalen vragen! Namen zijn al helemaal verschikkelijk om te weten. Je moet het er gewoon niet overhebben, dan ben je er ook niet van bewust dat die ex-vriendinnetjes bestaan.
![]() Tenzij hij er over opschept, maar dan weet je al zeker dat die gozer niet te vertrouwen is! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou misschien wel even moeten slikken, maar dan toch denken: gebeurd is gebeurd. Sommige mensen hebben nou eenmaal ook een wilde periode meegemaakt en ook die mensen kunnen zich settelen. Ik denk dat als hij niet te vertrouwen is, je daar wel achterkomt en misschien is het een risicofactor, maar dan kun je wel allerlei types uitsluiten, te knappe jongens, jongens die te vriendschappelijk met andere meisjes omgaan, jongens die populair zijn, jongens die veel uitgaan.
Garanties heb je toch nooit. Dus ik zou het even afwachten. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien vond die gast het op dat moment niet fout, anders zou hij het denk ik niet gedaan hebben. Maar ik zou kijken hoe hij nu is, als hij heel erg veranderd is zou ik me er niet druk over maken.
|
Als die persoon tussen haar 14e en 18e flink van het leven heeft genoten, dan zou ik haar een succesvolle ontdekkingsreiziger noemen.
Is ze echter ouder dan 18, begint het toch eens tijd te worden dat ze de pubertijd achter zich laat en tot inzicht komt wat ze nou daadwerkelijk wil naast genieten van fysiek genot.
|
![]() |
ja ligt eraan, of hij nu nog steeds zo is. ik zou denk ik moeite hebben om zo'n jongen te vertrouwen met zo'n "verleden". dus hij moet echt de moeite voor me doen. als ik zie dat hij écht verliefd is en dat aan iedereen laat merken, dan wil ik hem wel beter leren kennen denk ik (als t tenminste verder een leuke jongen is)
![]() |
![]() |
|
het maakt toch niet uit met hoeveel mensen hij (of jij) gezoend hebt? de meeste mensen hebben zo rond hun eerste puberjaren zo'n periode dat het stoer is om met mensen voor een avondje te zoenen ofzo... iedereen heeft dat toch weleens gedaan (okee... niet ièdereen) maar het gaat er toch om hoe het NU is?
als dat meisje of die jongen nu voor jou kiest, is dat toch heerlijk? maak je niet druk om andere mensen, die stellen niets (meer) voor
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
kijk, je weet niet hòe lang het geleden is dat ie met zoveel mensen heeft gezoend... misschien heeft hij al twee jaar lang alleen maar vaste relatie(s) gehad of alleen nog maar gezoend met meisjes die hij echt de moeite waard vind, je kan de situatie niet ionschgatten want je kent hem niet maar als hij verliefd is op haar dan is er geen probleem toch ik laat het verleden inderdaad zo makkelijk voor wat het is, dat zou jij ook moeten doen, want dat maakt alles altijd veel makkelijker. Als je iedereen altijd zou afrekenen op dingen die hij fout gedaan heeft (hoezo fout trouwens? het is maar zoenen!) dan zou je nooit meer iemand kunnen vertrouwen... mensen maken fouten, deal with it
||
![]() |
Citaat:
En inderdaad, situaties inschatten gaat niet. Maar dat is met alle topics. Ik lees ze, en op wat ik lees baseer ik mijn mening. En waarom zou hij zijn veranderd? Er is geen enkele reden om daar van uit te gaan. En ik weet ook wel dat mensen fouten maken, maar er zijn fouten die mijn partner niet gemaakt mag hebben. En 60 mensen zoenen valt bij mij wel onder fout.
|
kheb hetzelfde
hij heeft met een stuk of 60 gezoend met een stuk of 15 iets meer en met 2 naar bed geweest Maar al die sloeries waren na 3 weken " saai " en ik ben na 13 maanden nog steeds bij hem. Bij die anderen lag hij na 2 weken ook al bij ze in bed, en bij mj heeft hij afgewacht tot ik er klaar voor was, en dat duurde wat langer dan 2 weken Hij is dus wel echt veranderd, gelukkig maar, anders hoefde ik hem ook niet
||
Citaat:
volgens mij was hij meer een 'sloerie' dan ![]() [/vooroordeel] Hoe voelt het om nummer 61 te zijn? ![]()
|
anyways, ik heb net even nagelezen in een heeele oude yes, het gemiddeld aantal mensen met wie je zoent in je leven:
nederland-vrouwen: 40 nederland-mannen: 80 ![]() gemiddelden ergens anders: amerika-mannen: 100 !! nounounou italie-mannen: 50 (ik had hier persoonlijk iets anders bij gedacht) anyways, d'r zijn nog meer landen enzo, deze jongen is heel gemiddeld, en iedereen die t er niet mee eens iz, is heel erg bijzonder! wees trots op jezelf en gelukkig met de bijzonderheid die je bezit. gek toch dat mannen meer zoenen dan vrouwen... met wíe zoenen ze dan ![]()
||
Citaat:
|
*eek*
zoveel...?? Nee dat vind ik echt niet normaal.. pfhhh.. Ik denk niet dat ik echt op zo'n persoon zou vallen in de eerste plaats.. Ik zou me dan zo onzeker voelen ''stel je voor dat hij iemand tegen komt die veel knapper is dan ik'' of ''wat nou als hij nog steeds zo makkelijk is'' zulke dingen.. IK zou daar niet echt mee om kunne gaan. Krijg dan toch echt wel een player idee.. (gek?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het nooit gedaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(hiermee doel ik op zich wel op mezelf alleen ben ik toch niet van plan tot de 58 te gaan.. meer dat ik nu gewoon geen relatie wil, maar tuurlijk wel zo af en toe een leuke jongen tegen het lijf loop) |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het trouwens veel erger vinden als ie voor mij nog 1 of meer andere vaste relaties gehad zou hebben. Dan deelt ie met mij dat 'bijzondere' wat ie ook al met anderen heeft gedeeld. Nee, bedankt.
Maar wie hij allemaal geneukt heeft, doet er niet toe. Als het zo bijzonder was, was het niet bij één keer gebleven of was hij wel verliefd geweest. En aangezien ik de enige ben op wie hij ooit verliefd is geweest (nog steeds is, bedoel ik ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #141 metallica | 499 | 01-02-2009 13:51 | |