Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 13:55
lagu
lagu is offline
Ik heb er één, maar ik weet alleen niet hoe je er precies mee werkt. Graag zou ik halve krullen willen vanonder mijn haar om een romantische look te creëren. Heeft er iemand tips?

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 14:13
rodina
rodina is offline
Je haar wassen, en droog maken met een handdoek, als het bijna droog is, een lading mousse in flikkeren, en vervolgens je haar om de krultang draaien. Neem kleine plukjes, en kijk uit dat je het er wel om heen draait en niet knoopt, want dan kan je het afknippen *ervaring * Het is het makkelijkste als je iemand anders het laat doen, want aan de achterkant van je koppie kan je het niet goed zien. Owja en je moet 'm niet te heet zetten
Oud 30-12-2002, 14:25
Verwijderd
Bij mij zakken krullen altijd heel snel uit als ik er alleen mouse indoe. Laatst bij het galabal had mijn moeder in iedere lok wat suikerwater gedaan (ik had papillotten in). De krullen bleven heel goed zitten, zonder ook maar een halve centimeter uit te zakken...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 17:35
*Kloontje*
*Kloontje* is offline
het werkt errug goed met zo'n krultang, ik gebruik 'm dagelijks, ik kan echt nieet zonder! maarreuuh....gewoon, wat hiervoor ook al gezegd werd, niet te grote plukken in 1 keer doen, en ervoor met mousse erin, werkt altijd! mijn haar is echt heel erg stijl en dik maar met n krultang kan ik er van alles mee!!
suc6!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten