Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 21:15
Vice
Vice is offline
Een tijd geleden had ik op een middag een nogal vreemde droom. Het was niet echt een droom vind ik zelf.
Maar ik droomde dat ik op bed lag en langzaam omhoog zweefde. Ik probeerde m'n ogen te openen, maar op een of andere manier lukte dat niet. Ik bleef maar zweven totdat ik boven de aarde was en weer naar benede viel. Toen werd ik wakker.
Dit heb maar één keer gedroomd en zou graag willen weten of er meer mensen zijn die dit soort dingen gedroomt hebben en ook misschien de betekenis van weten.
Oud 30-01-2003, 09:42
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ik denk datje bent uitgetreden.. Zo klinkt het in ieder geval

maar daarvoor kun je beter even bij wicca-witch langsgaan, dat is namelijk de expert (en daar word je beter van )
Oud 30-01-2003, 12:53
barkrukkie
barkrukkie is offline
Het kan een uittreding zijn (als die dingen bestaan ). Maar bij uittredingen zie je jezelf meestal (tenminste, wat ik hier op het forum heb gehoord). Zag je jezelf ook op bed liggen?
Anders denk ik dat het gewoon een droom was, misschien veroorzaakt doordat je veel over uittreden hebt gehoord (op dit forum wellicht ?), en omdat uittreden daardoor in je gedachten zat, je er over droomde (ik blijf erbij dat dromen het verwerken van gedachten zijn ).
Maar goed, ieder z'n eigen verklaring
Oud 31-01-2003, 11:38
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:

Maar goed, ieder z'n eigen verklaring
in het kader van de nuttige opmerkingen
Oud 31-01-2003, 12:38
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Mischien zoek je verkeerd. Je moet de vraag voor jezelf opsplitsen. Geef eerst eens de deffinitie van een droom.
Wat is het, hoe ontstaat het, wanneer beleef ik hem het meest, Wie komen er in voor, Waar speelde het zich af. Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan. En door antwoord te geven aan al die deelvragen kun je mischien een antwoord vinden op de hoofdvraag. succes.
Oud 31-01-2003, 14:12
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
in het kader van de nuttige opmerkingen
Oud 31-01-2003, 14:26
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
Vice schreef:
Een tijd geleden had ik op een middag een nogal vreemde droom. Het was niet echt een droom vind ik zelf.
Maar ik droomde dat ik op bed lag en langzaam omhoog zweefde. Ik probeerde m'n ogen te openen, maar op een of andere manier lukte dat niet. Ik bleef maar zweven totdat ik boven de aarde was en weer naar benede viel. Toen werd ik wakker.
Dit heb maar één keer gedroomd en zou graag willen weten of er meer mensen zijn die dit soort dingen gedroomt hebben en ook misschien de betekenis van weten.

Zag je ook nog iets anders dan dat je boven de aarde zweefde???????
Oud 31-01-2003, 17:52
Vice
Vice is offline
De droom begon in m'n eigen kamer. In m'n kamer begon ik omhoog te zweven. Op m'n eigen bed zag ik wel iets vaags liggen, wat veschijnlijk mezelf moest voorstellen.
Verder komen ook geen andere mensen in voor.
Oud 31-01-2003, 19:05
Kaa
Kaa is offline
Ik droom ook vaak de laatste tijd dat ik zweef en niet terug naar beneden kan, net als n soort druk :/ beetje vreemd is het wel. Kzou niet weten wat het is
Oud 03-02-2003, 10:35
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
Vice schreef:
De droom begon in m'n eigen kamer. In m'n kamer begon ik omhoog te zweven. Op m'n eigen bed zag ik wel iets vaags liggen, wat veschijnlijk mezelf moest voorstellen.
Verder komen ook geen andere mensen in voor.
Hmmm. dan was je waarschijnlijk half wakker geweest. want als je gaat dromen gaat je geest uit je lichaam en zweeft er anders heen, dat is tenminste wat ik geloof.

Regels voor berichten