Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 10:34
steentje
steentje is offline
ik vind het namelijk helemaal niet belangrijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2003, 10:38
Verwijderd
t is wel een belangrijk onderdeel van de relatie vind ik, omdat ik t alleen maar doe met de gene waarmee ik iets heb,als t op sexueel gebied niet klikt dan is de kans dat t uit gaat over t algemeen groter dan dat alles goed loopt.

Maar om echt tezeggen sex is t belangrijkste, nee
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 10:43
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Ik vind sex eigenlijk wel redelijk belangrijk. In een relatie moet het klikken op alle vlakken, dus ook op sexueel vlak...
Oud 05-01-2003, 10:49
Verwijderd
Ja ik vind ook dat het qua sex moet klikken. Anders word ik alleen maar gefrustreerd en dan heeft het geen zin.
Maar voordat ik sowieso sex met iemand kan/wil hebben moet ik toch wel een tijd een relatie met diegene hebben.
Ik zo zou het eerste half jaar van een relatie zonder sex kunnen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 10:56
Destrøyer
Destrøyer is offline
het ligt m.i. aan het niveau van beide partijen. Als jullie relatie gebaseerd is op ontwikkeling etc, dan is het minder belangrijk dan dat het echt puur voor lust is...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:05
Verwijderd
Seks wordt pas een zeer 'grote' factor als het op dat vlak niet klikt. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel..

Op seksueel gebied gaat het tussen mij en mijn vriend heel goed, maar ik kan niet zeggen dat ik het super belangrijk vind, integendeel. Maar als het op dat gebied gigantisch slecht zou gaan, zou het een belangrijke factor worden, omdat het toch je relatie beinvloedt.

Ik denk dat seks je relatie meer beinvloedt wanneer de seks slecht is, dan wanneer de seks goed is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:12
Verwijderd
Ik vind het zeker wel meespelen.. Uit de seks blijken namelijk ook een aantal dingen. Ik zou bijvoorbeeld geen relatie willen met iemand die wat seks betreft is van dr in dr uit en laat mij maar lekker liggen dan. Om maar een voorbeeld te noemen.

Seks is een groot deel van de intimiteit en is voor mij een uiting van liefde voor iemand. Verder word ik niet verliefd op iemand als ik diegene niet seksueel aantrekkelijk vind, dus wat dat betreft speelt het ook mee.

Ik vind het eigenlijk wel gewoon heel belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Verder word ik niet verliefd op iemand als ik diegene niet seksueel aantrekkelijk vind
Ja, dat heb ik ook, maar het is echt raar als je dan zeg maar half verliefd op iemand bent en je eigenlijk totaal niet tot hem aangetrokken voelt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
ehm.... k denk dat het wel belangrijk is.... maar je moet er allebei wel hetzelfde over denken... k zou ook niet heel makkelijk met iemand na een paar weken seks kunnen hebben ( je hebt seks en seks) maar 'het' daar zou ik mee wachten totdat je allebei wil.....
Oud 05-01-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ja, dat heb ik ook, maar het is echt raar als je dan zeg maar half verliefd op iemand bent en je eigenlijk totaal niet tot hem aangetrokken voelt.
ja, dat zie ik dan ook meer als vriendschap zeg maar... maar ja, ik wil als ik verliefd ben iemand ook willen aanraken zeg maar
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:38
Thomas
Thomas is offline
Seks is een zeer leuke bijkomstigheid, maar het zeker niet het belangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:41
Verwijderd
Ik vind de seks zelf niet zo belangrijk.

Wel is het zo dat er toch minstens wel een bepaalde aantrekking tussen beiden hoort te zijn. Ik moet haar wel aantrekkelijk vinden en zij mij ook. Anders gaat het op den duur toch fout denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:10
Passenger
Passenger is offline
Mij lijkt sex wel degelijk van zeer groot belang? Het is een uiting van liefde tegenover elkaar. En als dat niet klikt, dan is er toch iets fout.

Het valt me ook trouwens op dat mensen die sex met elkaar hebben gehad, hechter in hun relatie zijn. Maar misschien draai ik de zaken nu om
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Tu-Tone schreef:
Mij lijkt sex wel degelijk van zeer groot belang? Het is een uiting van liefde tegenover elkaar. En als dat niet klikt, dan is er toch iets fout.

Het valt me ook trouwens op dat mensen die sex met elkaar hebben gehad, hechter in hun relatie zijn. Maar misschien draai ik de zaken nu om
dus als bijv. de man geen penis heeft kan je geen relatie hebben?
Oud 05-01-2003, 15:38
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
birthmark schreef:
dus als bijv. de man geen penis heeft kan je geen relatie hebben?
Er zijn vele vormen van sex... maar ik weet wel zker dat een man zonder penis (is het dan nog een man ) problemen heeft in een relatie ook met oog op eventuele kinderen.
Oud 05-01-2003, 16:02
Herrie
Herrie is offline
Sex is voor mij redelijk belangrijk in een relatie. Ik hou er zelf van om de ander te verwennen en ik ben niet tevreden als de ander niet genoten heeft.

Mensen die egoïstisch zijn qua sex kan ik dus echt niet mee omgaan, omdat dat een tegenpool van mij is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:07
AMDFreak
AMDFreak is offline
sex maakt een relatie wel spannend..
Oud 05-01-2003, 16:12
angel_girl
angel_girl is offline
Mwha, ik vind het beter als je er ook makkelijk over kan praten.
Oud 05-01-2003, 16:18
Verwijderd
op het begin vond 'k het helemaal nie belangrijk.. maar nu we eenmaal sex hebben zou ik het niet meer zo gemakkelijk kunne misse dus 't is nu best wel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Jah nogal, zou niet weten wat ik daarmee aan moet... of andersom, dat je half verliefd op iemand bent maar hem eigenlijk helemaal niet mag kwa karakter enzo. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:05
marlies
marlies is offline
Ik denk dat het wel belangrijk is. Niet dat het het belangrijkste is, maar het heeft wel belang. Het is een uitting van liefde en gewoon leuk en lekker. Je houdt veel van elkaar en je voelt je tot elkaar aangetrokken en op deze manier kan je dat goed uitten.
Oud 05-01-2003, 17:13
Dminor
Dminor is offline
Ik ga mee met ~Dark Voice~. Met wel de opmerking dat seks is als pizza. Figure that one out.
Oud 05-01-2003, 17:20
moenbase
moenbase is offline
Ik vind niet dat wanneer je een relatie hebt, dús maar sex moet hebben.
Ik vind dat sex een liefdesrelatie niet mag verstoren.
Dus, sex en liefde moet los vanelkaar (kunnen) staan.
Oud 05-01-2003, 18:30
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
op het begin vond 'k het helemaal nie belangrijk.. maar nu we eenmaal sex hebben zou ik het niet meer zo gemakkelijk kunne misse dus 't is nu best wel belangrijk

precies... Maar tis voor mij zeker niet het allerbelangrijkste
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:43
Unexplained
Unexplained is offline
Ik vind het niet alleen belangrijk, maar ook nog essentieel.
Seks hoort gewoon bij een relatie voor mij. Ik wil mij prettig bij iemand voelen, en er een leuke tijd mee hebben, en het lijkt mij heel gewoon voor een jongen van mijn leeftijd als daar ook seks bijzit.

Dit betekent niet dat ik gelijk op de eerste dag dat ik een leuk meisje ken met haar naar bed wil, overigens. Maar na een korte tijd moet er toch enige vorm van intimiteit zijn.
Oud 05-01-2003, 19:20
Piccola
Piccola is offline
Ik ga ook mee met ~Dark Voice~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten