Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb geblowd, paddo's gevreten en pillen op, vind het wel mooi zo, ik zou nooit aan snuiven of spuiten beginnen know way.
En dan kan je wel denken wat een sletje waarom doet ze dat, maar dat doe ik omdat ik er een zwaar lekker gevoel van krijg vind het echt heerlijk om te trippen je voelt je zo goed en ik zou willen dat ik dat gevoel voor altijd zou hebben. Het leuke is ook dat je precies zegt wat je denkt op dat moment, ik ga altijd tegen iedereen aanlullen, mijn vriend en ik vertellen op dat moment altijd precies wat we voor elkaar voelen, omdat je dan gewoon echt de waarheid spreekt, en ik voel me dan altijd verliefder dan ooit.
||
![]() |
Citaat:
je kan ook af en toe punten gebruiken....verder ben je wel liefff...
||
![]() |
Citaat:
wat doet mescaline ook alweer? |
![]() |
|
uhm ja, na coke, LSD (acid), pep, speed, xtc, kilo's wiet (joints, waterpijp, blunts, cakes, whatever) en kinderlijke homodingetjes als poppers (even voor de duidelijkheid: ben zelf 100% heteroseksueel) heb ik geloof ik wel genoeg ge-experimenteerd. Misschien dat ik ooit nog weleens aan de GHB ga, maar dat is dan zeker eenmalig. Om te kijken of het waar is wat wordt gezegd, en om de kick.
Ik ben geen junk, blow veel, maar heb nog zeker genoeg hersens mezelf te redden in deze toch al naar de klote aan t gaande maatschappij. Want de maatschappij, dat ben ik ![]()
|
k'ben vandaag naar de smartshop gegaan. Iets halen voor oud en nieuw. Heb niet om paddo's gevraagd dit keer maar ik was wel nieuwsgierig naar die herbal pilletjes. Ik heb shamans dance gehaald.
Op de verpakking staat: Shamans Dance zullen je lanceren in een mystiek heelal. Deze mix van geestverruimende kruiden nemen je mee op een reis naar een nieuw bewustzijn . Klonk opzich wel prikkelend. Dus ben benieuwd. Heb me laten adviseren door de verkoper dus denk dat 't wel goed zit. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wat ik allemaal heb gebruikt is eigenlijk redelijk veel,,
hash, wiet, speed, coke (slechte ervaringen mee...) koffie, red bull, bullit, red devil ![]() Het lekkerste was toch wel blowen,, maar kreeg er psygoses van wat wel minder is.. nu heb ik nergens last meer van, ook geen flashback van alles of wat dan ook... thee zou ik nog wel eens willen slikken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
had heus wel verminderende waarneming van tijd/ruimte en alles. eerst leek de ruimte heel breed, toen weer smal en toen vierkant enzo. zag de gordijnen in allerlei kleuren golven enzo. allemaal wel grappig hoor, snapte er weinig van. toen ik buiten liep snapte ik er ook weinig van, een man die gewoon liep leek net nep of heel raar rennend enz enz qua geluiden ook heel ingewikkeld.
maar om dit nou een trip te noemen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
Software & Hardware |
[ADSL]Tijd voor klacht? I-brahimovic | 9 | 17-01-2004 11:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
duitse luisterverslagen ruby soho | 4 | 23-05-2003 18:53 |