Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() NIET DUS!!! Het gaat er alleen maar om hoe oud die persoon geestelijk is! Als je bv. fatsoenlijk met elkaar kan praten en geen probleem hebt met dingen als ervaring, is er toch geen probleem??? ![]() Ik vind 10 jaar nog steeds kunnen hoor!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik vind het moeilijk antwoorden over deze vraag. Ik had het er nog over. Ik kan me 22 nog indenken. Maar ja, het ligt aan de persoon. Als ik 21 ben ligt het denk ik wat anders. Maar nu, zolang hij niet al te volwassen lijkt (maar wel slim natuurlijk) denk ik dat ik het zou overwegen... (mits ik geen vriend heb natuurlijk)... Minimaal 18 op dit moment...
|
Verwijderd
|
Mijn vriend is 23, twee jaar ouder dan ik dus, tot nog toe bevalt dat mij persoonlijk het beste, maar dat zal ook heel erg aan de persoon liggen. Voor mij is de grens nu denk ik een stuk groter dan toen ik zelf nog 'kind' was.
Ik vind dat je als 'volwassene' niks met een 'kind' moet beginnen, en 13 oid is gewoon nog een kind, hoe je het ook went of keert. Iemand van 20 met iemand van 16 oid kan nog, vind ik. 20 en 14 wordt al erg twijfelachtig. Tja, het is ieders eigen keuze wat hij doet of niet doet... |
![]() |
|
![]() |
16jaar-->14
17jaar-->14 18jaar-->15 19jaar-->15 20jaar-->16 21jaar-->16 22jaar-->17 Zo, tadaaaaa een rijtje. Al is het natuurlijk niet echt zo standaard als het nu staat. Belangrijker vind ik de verschillen in ontwikkeling dan in leeftijd.
|
![]() |
leeftijd maak helemaal niks uit want ik heb een vriendin van 12 en ik ben zelf 18 dus en me oom en tante scheeld 20 jaar ook maar leeftijd maak niks uit maar wel kwa sex daar moet je mee oppassen vind ik want je moet niet voor de sex doen ook al ben je nieuwzierig want ik zelf wil nog niet eens sex en vooral nu ze pas 12 is dus dat is alleen maar beter dus ik vind het gewoon kenne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
En wat te denken van het volgende :
Interesse Denkwijze Raakvlakken Gevoelsleven Geluk Vertrouwen Geestelijk niveau Verleden je past bij elkaar of niet unexplained had wel een regel, wel een goede !!! leeftijd meisje = leeftijd jongen delen door 2 + 6, beginnen bij 12 ![]()
||
Citaat:
in feite komt het erop neer dat je zoiets niet eens van te voren kan bepalen. stel dat je die persoon zijn og haar leeftijd niet weet, kan je er ook wel 5 jaar naast zitten + 3 jaar wat je wel redelijk acht, die ander schat jou een jaar jonger, dan zit je al op negen jaar ![]()
||
Citaat:
|
Ach, ben heel gelukkig met m'n 15 jarig vriendinnetje
![]() ![]()
||
Citaat:
maar agh, met mn huidige vriend scheel ik 4 jaar en dat gaat best.
||
Citaat:
![]() Dat snap ik nou niet...wat zie jij - als jongen van 18 - in vredesnaam in een meisje van 12?? Begrijp me goed: je gaat je gang maar, maar ik begrijp werkelijk niet hoe je verliefd kunt worden op een meisje van 12....
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik word een beetje moe van de "ze is 14, maar al zo volwassen
voor haar leeftijd" opmerkingen. Ik heb al van jongs af aan de zorg over het huishouden op me moeten nemen & moest wat sneller opgroeien dan de bedoeling was. Ik vond mezelf dan ook wel een enorm volwassen meid toen ik 15 was, maar als ik nu terug kijk, zie ik pas wat een kind ik eigenlijk nog was. Een kind dat een te volwassen leven leidde (niet qua relaties btw) Als je 14/15/16 bent heb je absoluut niet hetzelfde nivo als iemand van 26 jaar, dat geloof ik gewoon niet. En mag ik vragen aan degenen die zichzelf zo volwassen vinden, waarom ze zo volwassen zijn dan? Omdat ze zichzelf al klaar vinden voor sex misschien?? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuwstopic Dekaloog | 101 | 18-05-2015 18:01 | |
Algemene schoolzaken |
wat vinden jullie de kledingrens voor op school wera01 | 23 | 12-06-2014 22:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Drugs & Alcohol |
fuck drugsss bimba bella | 84 | 16-05-2003 14:13 | |
Vrije tijd |
Feyenoord Supporters Vereniging: 'gejood moet kunnen' Verwijderd | 9 | 18-03-2003 21:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is LEVEN? Floef | 18 | 02-02-2002 21:50 |