Advertentie | |
|
![]() |
|
hou er ook niet zo van
heb wel een mooie rancid t-shirtje, en daar ben ik stiekem wel trots op ![]() maar er zijn zeker leuke bandshirts vind alleen al die true-e metalshirts geen ruk aan
|
wij doen altijd Limp Bizikit shirts aan naar school, omdat iedereen het stom vindt *lol* mja.. ik draag het weleens.. maar ik wordt altijd uitgelachen omdat ze bij ons op school niet van Placebo en Limp Bizkit dus houden... (praise mijn vreselijke muzieksmaak)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb alleen een Anne Clark longsleeve die ik aandoe als ik gaar ben.. die kan je lekker om je handen rollen die mouwen.. hmm.
Niemand kent het van mijn leeftijd alleen op school leraren met lang haar ouder dan 40 ![]() ![]() Voor de rest vind ik het wel leuk staan bij jongens.. als het maar is van muziek die ik ook leuk vind!!! Dus geen domme limp bizkit shirts! |
![]() |
|
Ik heb er eentje, gewoon leuk om welles aan te trekken.
Hijs van Nirvana en ik vind het niet stoer doen ofzo, ik hou gewoon van kurt ![]() Tis ook helemaal niet speciaal meer ofzo, want ik zie wel meerdere mensen in nirvana dingen lopen, en het kan me eigenlijk niet schelen. Vond het plaatje gewoon leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daarna zeg je dat je zelf vind dat je ene stomme muzieksmaak hebt omdat je het leuk vind :/ |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik zou wel wat dingen van The Smashing Pumpkins willen, maar ten eerste vind ik er niets van (nog niet echt gezocht ook nie
![]()
|
Bandwear is vaak van slechte kwaliteit.. en dat vind ik dan weer jammer, want je betaalt er toch redelijk veel voor.
Ik spaar girlies van bands die ik écht tof vind, en ik vind bandwear eigenlijk helemaal niet 'show-off' staan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb best veel band girlies maar draag ze eigenlijk niet zo vaak (meer) en dat is vooral omdat ik de bands van die shirts nu niet zo leuk meer vind
De kwaliteit van die shirts is meestal shitty, behalve van blue grape maar die maken dan weer haast geen girlies. verder zijn veel shirts erg lelijk ![]() voor als jullie willen weten wat voor bandwear ik heb, hou je vast: coal chamber shirt 3 deftones shirts (ja die zijn erg mooi! ![]() dreadlock pussy shirt tool longsleeve no use for a name shirt (die is heel koel) rancid shirt (foute kleur; heel lelijkpaars ![]() lagwagon trui (mijn huis ![]() incubus shirt en nu weet ik het niet meer ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb eigenlijk bijna alleen maar shirtjes in mn kast met bands erop. Het zijn vooral shirts die ik gekocht heb bij de concerten of op festivals, maar ook enkele van internet, omdat die bands nooit hierheen komen. Ik draag ze gewoon omdat het altijd heel goed past, meeste topjes van de h&m zitten voor geen meter bij mij, en er staan altijd domme leuzen op zoals"University Girl 2002" ofzo. Dan liever een mooi logo van een band die ik cool vind. Het zijn vaak kindershirts waar die op gedrukt worden, en die zitten dus gewoon perfect.
In mijn klas weet niemand echt wat voor bands het zijn, ze weten wel dat het bands zijn, want ze weten dat ik vaak naar concerten etc ga, maar ze weten niet wat het voor muziek is. Ik draag het dus niet om te showen, als ik naar concerten ga pas ik wel vaak effe mn shirtje aan, want daar letten veel mensen er op en als ik bij een stoer hardcore concert een soft emo shirtje aan doe ( ![]() ![]() Nee maar, ik let er ook altijd wel een beetje op, vind het leuk om te zien dat nog meer mensen bepaalde bands cool vinden, omdat ik op school bijv. weinig mensen ken die er ook van houden. Conclusie van dit lange verhaal: ik draag het omdat de shirts mooi zitten, omdat ik de bands cool vind (en ik ook eigenlijk wel merchgeil ben) Ik heb ook veel band buttons op mn tas en een paar patches. Ik weet niet, vind het gewoon mooi. Het hoort ook wel bij mijn levensstijl he. |
![]() |
||
Citaat:
en wat is er mis mee..? als je loopt in Kami rotzooi, Fila, Nike whatever... is het ook een vorm van.. "kijk mij nou! ik ben sown iemand!" En qua lifestyle verschilt dat gewoon enorm.. ik draag overigens alleen wel bandwear van bands die mijn favouriet gewoon zijn en niet zomaar voor de lol. tjah betreft de dure prijzen.. tiz niet anders, je moet er wat voorover hebben maar zo is dat dus ook weer met dure merken.
|
Ik koop bandshirts alleen maar bij concerten. En ik ga meestal aleen naar een concert als ik de band erg goed vind. Ik heb Shirts van:
Foo Fighters, QOTSA( heel cool, met ijzeren ringetjes erin), Moby (met little bug), Luie Hond, Chili peppers, Beastie Boys en nog een zooi oude metal shirts die ik ooit van mn zus heb gehad.Maar die draag ik nooit. |
![]() |
||
Citaat:
maar na jou reply snap ik het ook nog steeds niet ![]() mischien ben ik wel et meest onnozel van allemaal ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
^$#%#! kras in cd Everything Ends | 71 | 13-03-2003 13:10 | |
Muziek |
Bandshirts Lorelei.tmp | 231 | 23-10-2002 19:33 | |
Muziek |
hoe betrouwbaar is de mailorderservice van displeased? jnieuwelaar | 30 | 22-07-2002 23:58 | |
Lifestyle |
Diploma-uitreiking-tenue niels18 | 80 | 09-07-2002 18:52 | |
Lifestyle |
bands ook merken punkyfish | 24 | 25-06-2002 16:29 | |
Lifestyle |
Schamen of schijt? Verwijderd | 53 | 07-05-2002 15:14 |