Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat IS Molex, maar bij de electronicazaak hier stonden ze me ook raar aan te kijken toen ik 't over een Molex-stekkertje had.. Toen ik zei dat 't een "spanningsstekkertje voor een HD" was ging d'r een lampje branden. Maar je kunt ze wel online bestellen bij www.oc-shop.nl ofzo. Maar goedkoper/makkelijker is gewoon een kroonsteentje. Eventueel rol je 'm na monteren in met Leukaplast of gewoon plakband. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() allemaal bedankt voor het mee denken ![]() dus op deze kan nou een slotje.... |
![]() |
|
er zijn van die dingen voor..
die hebben 1 4pins connector (moleX) met daaraan een 2 pins connector (voor je fan) die kan inderdaad ook 3 pinnen hebbe soms heeft een fan RPM draadje waardoor je via de juiste software kan zien hoe snel je fan draait
|
![]() |
je kan ook de kabeltjes direct op de voeding aansluiten, dan belast je je moederbord niet zo
-Men neme een tang(niet je moeder maar een voor draden) ![]() -zoek een draad uit je voeding die je niet gebruikt( knip hier de dingen van af - doe dat ook met je ventilator..conect de 2draden met elkaar en viola hij doet het..enige nadeel is dat je niet kan zien hoeveel rpm hij heeft voor de rest is het cool
Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 17:16. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Front Headphone out werkt niet QT | 5 | 15-08-2009 21:07 | |
Software & Hardware |
[usb] naar voorkant van kast (FOTO'S) SuperS | 13 | 09-10-2003 19:08 | |
Software & Hardware |
[pc] Pentium 180, voedingsfan eruit slopen voor minder herrie? Orion16 | 12 | 06-10-2003 01:37 |