Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
aaaaah dat boeit niet!
dan ga je gezellig met je zus/moeder/nicht/mensen die je half kent van school, maar die je beter gaat leren kennen! naar de stad of je sleept jezelf ergens naartoe waar je iets met groepen gaat doen, weet ik veel zoek een nieuwe hobby ![]() kleiclubje ![]() neej haha maar zoiets kan tog? ![]() knuffels......
||
![]() |
Citaat:
dus ik had me waarschijnlijk erg rot gevoelt als ik alleen had gezeten maar dat hebben de meesten denk ik wel na zo`n lange relatie |
![]() |
|
![]() |
Absoluut afleiding zoeken hoor! Maakt nie uit in welke vorm - naja, t liefst wel op n plek waar mensen zijn... maar blijf iig niet thuis zitten sippen in je eentje op de bank joh! Tuurlijk, ff janken enzow is hártstikke logisch, zorg alleen dat je dr nie in blijft he meiz! Duzzz sporten winkelen uitgaan what so ever...
knufzzz |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Al die relaties die uitgaan
![]() Ik zou me denk ik plots zeer eenzaam voelen, afleiding zoeken zou ik niet in staat toe zijn en niet willen denk ik. Ik zou me opsluiten, nadenken, alleen willen zijn en misschien wel na een tijd erover babbelen met mijn moeder of een vriend. Me in een nieuwe relatie storten, uit zelfmedelijden dus? Nee dat niet. Gelukkig gaat het nog steeds goed met mijn vriend... |
![]() |
|
![]() |
afleiding of niet. het scheurt je gewoon apart. bij mij is het pas uit door me vriendin dat deed hem net na al het vechten
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ik eigenlijk hier mis: sta jezelf toe om ook verdrietig te zijn! Het is niet goed om twee weken achter elkaar te gaan zitten huilen, maar some how zal je je gevoel toch moeten uiten. Dus: een keer lekker huilen met een vriendinnetje is tóp! Als je uitgehuild bent ga je je helemaal mooi maken en daarna stappen ofzo.
Wat ik na een paar dagen deed was dat ik van mezelf één keer per dag op mijn kamer mocht huilen om hem, en de rest van de dag ging ik 'normaal' doen. Klinkt misschien stom of kinderachtig, maar bij mij hielp het perfect.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? Amariss | 78 | 30-09-2007 09:02 | |
Liefde & Relatie |
Vage situatie (wat te doen?) useful_idiot | 34 | 12-08-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |
Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ... Verwijderd | 68 | 12-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Uitgezonden militairen... FemmeLaRose | 52 | 25-11-2003 16:09 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? T-ijsje? | 23 | 14-09-2003 23:21 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit: wat te doen met de vakantie? annuleren? Lindatje | 27 | 30-07-2002 14:28 |