![]() |
|
![]() Dit is dus de cover voor hun debuut-album "Escapexstacy" die op 17 Februari uit moet komen in Europa ![]() (het meisje op de foto is een model, en heeft niets met de band te maken) Ville Laihaila - Lead & Rhythm Guitars, Backing Vocals (SENTENCED) J.P. Leppäluoto - Vocals (CHARON) SENTENCED is denk ik wel bekend hier, ikzelf ken het niet echt goed, maar het is op zich wel goed.... wat ik er van ken CHARON is denkek onbekender hier, en die vind ik persoonlijk erg goed, misschien kennen de mensen die naar NIGHTWISH zijn geweest ze, aangezien CHARON in het voorprogramma stond. Het is dus echt een kruising tussen Sentenced en Charon. Er is een nummer te downloaden op: www.poisonblack.com het nummer: Love Infernal Het is een geweldig nummer naar mijn mening.... DUS voor de liefhebber ![]()
Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 15:43. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
er staat zelfs een link naar de pagina ![]() en dan NOG zeuren.... ![]() http://mp3.centurymedia.com/Poisonbl...capexstacy.mp3 AUB EN NU LUISTEREN ALLEMAAL!!!!! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
IK VIND alleen het latere werk goed Crimsom en The Cold White Light zijn echt heel gaaf klinkt die daarvoor ook nog zo??? want ik vind Amok (ofzo) en Down echt KUT-cd's
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 | |
Muziek |
Wat verwarmt jouw koude oortjes ? Nighttime Bird | 291 | 11-01-2003 16:35 |