Advertentie | |
|
![]() |
|
Meer variatie, ook meer over de technieken van voertuigen. Meer testen van scooters, auto's, boten enz. enz. Verder interessante documentaires over de oudheid en dan vooral de 1e en 2e Wereldoorlog.
||
Citaat:
![]()
|
Meestal zijn er toch wel interessante dingen op, helaas beginnen die altijd pas om 0.00 uur, en dan ga ik dat kijken, en dan slaap ik veels te laat, door al die info.
Ik vind Extreme Machines wel interessant, Sex Sense ook, en wat komt er zoal nog meer? Ik geloof dat op dinsdag altijd een avond Wetenschap is, kan dat? Nou iig. elke dag heeft zijn eigen onderwerp. Discovery is best verslavend eigenlijk.
|
Ze hadden vroeger altijd zo'n programma waarbij een dude over het een begon te vertellen... En bij onderwerp A kwam onderwerp B kijken... En bij B kwam C kijken, etc. En dan na een half uur uitleg kwam ie weer terug bij het eerste onderwerp... Maar ik weet bij God niet meer hoe het heette...
Dat was koel
|
![]() |
Ja beetje jammer ook dat ze de laatste tijd zoveel herhalen!
Eerst vond ik Rex Hunt wel grappig maar nu komt dat me ook wel een beetje de strot uit gelopen!Over een periode van 4 jaar hebben ze denk 1 jaar uitzendingen gehad en dat de andere 3 jaar non-stop herhaald! En a car is born is ook leuk maar nu die vliegtuigen en helis is minder! Scrapheap is het enigste programma wat echt leuk BLIJFT naja de herhalingen zijn natuurlijk minder! Voor de rest ja die mummies enzo is ook wel interessant, maar daarintegen die Steve Erwin WAAAAAAAAAAAAAA gek wor je ervan! |
![]() |
|
wat is er zo leuk aan scrapheap?
als je het 3x gezien heb is er geen bal meer aan vind ik :/ van mij mogen ze meer over menselijk lichaam maken vooral het brein echt vet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is zwaar koel ja keer gezien met wapens en geheimschrift ofzo die kerel is ook vet droog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik wil meer rex hunt ![]() en 'a car has born' was cool. 'a helicopter has born' of was born of had born, weet niet , iig alleen car was born was leuk, die andere suckde
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Tips voor documentaires van NGC/Discovery Verwijderd | 18 | 27-10-2009 11:58 | |
Films, TV & Radio |
[Discovery] gezond eten door eeuwig hongergevoel saartjeh | 10 | 18-09-2006 16:01 | |
Films, TV & Radio |
Trauma: Life in the ER [Discovery] Rabbi Daniel | 4 | 04-10-2003 13:43 | |
Films, TV & Radio |
Discovery of Heaven Roozie | 5 | 29-11-2001 22:40 | |
Films, TV & Radio |
Discovery of Heaven heeero | 3 | 19-11-2001 14:44 |