Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmm hier in brabant wel, iig geen perfecte gelegenheid om een vriendin te zoeken gezien het hoge aantal zatte kloten hehe
|
Verwijderd
|
Ik ben vandaag ter plekke uitgenodigd om overmorgen in Haarlem te komen spelen met mn bandje op zo'n feest.
Zelfs de prijs klopt, 10 euro. maar IK als zanger van de band (hadtekeningen na de show) hoef dat zelfs niet te betalen. Oh well...Things could be worse. Ik heb eigenlijk wel zin om onbeperkt te zuipen. Zondag verslag ok? *is nooit eerder op onbeperkt-bier-feest geweest* Natuurlijk vertel ik er niet bij dat het feest o.a. is georganiseerd door de zus van m'n gitarist |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, in Brabant worden er regelmatig zgn. vatjes gegeven (hier in de Kempen iig). Helemaal gratis en voor niks en zo goed als onbeperkt. Ze komen wel als iedereen niet meer zo heel helder is met een pot rond en daar komt meestal wel een flinke smak geld in, zodat ze toch nog *iets* terug verdienen. Is wel kei gezellig, vooral in zo'n gat als hier, want iedereen kent elkaar.
|
![]() |
||
Citaat:
nee he ![]() ik hoorde vroeger ook wel van die verhalen enzo hoor, waarschijnlijk enkel en alleen door carnaval ofzo. dat je zoiets op je 18e nog als waarheid aanneemt is wel erg simpel. |
![]() |
||
Citaat:
als iedereen wil bewijzen dat ie zo bij de crips of de bloods kan heb je dat snel ja....
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Jouw moment van ultiem geluk Nona | 76 | 22-03-2006 13:26 |