Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op het moment trekt de UvA me meer aan, maargoed ik zie nog wel. Ga jij btw in Amsterdam studeren dan? Als je helemaal zeker bent wat je wilt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verslagen maken enz, vind ik niet zo erg, en wat dat presenteren betreft, daar krijg je helemaal speciaal les in, dan kom ik gleijk ove rmijn verlegenheid heen ![]() ![]() En nja ik wil met politicologie de journalistiek in lijkt mij dus wel leuk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De rechtenfaculteit van de UvA ligt ieg hartje centrum (oudemanhuispoort), volgens mij ligt de fac der soc wetenschappen daar ook ergens. Misschien ga ik inderdaad in Amsterdam studeren. Voornamelijk vanwege de stad. Het is alleen een probleem daar een kamer te vinden (heb je tips?) en de meeste opleidingen staan er niet zo goed aangeschreven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Woningbouwbedrijven willen gewoon zo min mogelijk studenten omdat die er een troep van maken, en over het algemeen is dat echt zo (heb genoeg van die woningen gezien)... |
![]() |
|
![]() |
*flashback*
Ben je al op open dag op locatie geweest bij de UvA... Met dat idioot saaie filmpje? Anyways, wat het programma van de Uva betrefd vink dat niet interessant genoeg. Weet niet precies hoe het op de VU zit omdat ik eigenlijk nooit serieus heb overwogen daarheen te gaan. Misschien toch eens doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Leiden staat ook erg goed bekend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmz UvA is dus niet top, VU schijnt inderdaad beter bekend te staan...toch maar overwergen (het zit wel in een verschrikkelijk lelijke omgeving) [edit]Ik ben trouwens niet op die open dag geweest, in utrecht op die jaarbeurs waren ook geen studenten politicologie aanwezig, dus ik heb alleen maar de inforamtie uit de boekjes[/edit] ------------------ Ach, een mening is net een erectie, je hebt er zo één. Maar om hem dan staande te houden. Het wordt zo gauw slap gelul. [Dit bericht is aangepast door halve banaan (28-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar leiden is vlakbij a'dam en bovendien aangesloten op het nachtnet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik iwl dan ook graag de journalistiek in, je kan er echter heeeel veel verschillende kanten op. EN op de VU zut bij politicologie bijvoorbeeld bestuurskunde inbegrepen, daar heb je dan ook weer extra baat bij... |
![]() |
|
![]() |
Heb je met school geen proefstuderen op de UvA.. Bij mij op school (45 min van A'dam) hebben we een soort project dat je een studie moet kiezen uit het aanbod vna de UvA en dan ga je daar een dag proefstuderen.. Voor mij niet zoveel aan, (doe mij maar technisch) maar je kunt dan dus ook bijvoorbeeld een inleidend college politicologie volgen.
||
![]() |
Citaat:
Er zijn ook nog een aantal andere mogelijkheden. Kijk hier maar eens: http://www.vu.nl/Diensten/Studentenz...est/huizen.htm Wat betreft de vraag van die halve banaan, de VU en UVA houden beide meeloopdagen voor vrijwel elke studie. En dan proef je dus ook veel meer de sfeer die er hangt en wat de studenten zelf vinden van hun universiteit (zij hebben er immers weinig op te verliezen). Coen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bestuurskunde/Rechten/Politicologie JustHilde | 1 | 08-11-2012 21:43 | |
Studeren |
onderscheid Politicologie en Bestuurskunde NN | 9 | 25-10-2006 13:09 | |