![]() |
|
Ik lees nu net op www.eindexamen.nl, dat de GR gebruikt mag worden bij het examen van Economie. Hebben jullie hieral iets over gehoord? En is dit echt waar?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik ga daar gebruik van maken ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar over gereset enzo.. dat doen ze toch in principe niet voor een examen?
|
![]() |
zal jullie uit jullie leiden verlossen want.... jah ut mag! was bij mij ook verwarring over en heb gewoon ff naar t cito gebeld... dus dat wordt alles opslaan in je GR! wel chillwant je heb kans dat t volgend jaar niet meah mag omadt men de resultaten hoger verwacht van voorgaande jaren! hebbuh wij weah geluk dan! wij zijn goed!haha! ennuh bijmij adviseren de docenten juits alles erin te zetten voor t cs want dat bespaard weer leerwerk! dus vaag dat ze t gaan resetten dan doen ze bij mij niet!
||
Citaat:
|
Ik mocht hem niet gebruiken, omdat ze bang waren dat er formules in waren opgeslagen. Mensen die hem toch mee hadden genomen, kregen een andere rekenmachine van de school en de GR's werden opgehaald (na het examen kon je ze weer meenemen). Raar eigenlijk dat het nu wel mag- elke idioot kan nu dat examen halen. Maar het is alweer 2 jaar geleden dat ik examen deed (2002).
||
Citaat:
Ik neem overigens aan dat de school wel volledig in zijn recht staat om je GR te resetten voor een examen.
|
Vanaf dit jaar mag het ja. Heel relaxed want het mag nu ook bij gewone proefwerken bij ons. En ook bij de SE's zet ik ze helemaal vol met begrippen
![]() ![]() Wat betreft wiskunde: er staat in de examenvoorschriften niet dat je geheugen leeg moet zijn, dus die mag je ook volzetten. Is alleen minder nuttig, want de standaardformules staan op je formulekaart en verder is t vooral kunnen en niet kennen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||