Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja, ben nu eenmaal heel emotioneel aangelegd, en vind sommige van dat soort gesprekken gewoon nog heel moeilijk, dus een enkele keer heb ik er nog wel last van. Erg vervelend, maar meestal heb ik dat wel bij mensen die ik wel heel erg vertrouw, dus dan schaam ik me er niet voor ozfo. Maar echt prettig is het niet inderdaad. Wat wel helpt als ik het voel opkomen, is proberen mezelf weer wat onder controle te krijgen. Dus me op mijn ademhaling concentreren en me bewust zijn van het feit dat ik gespannen ben en krampachtig dingen binnen probeer te houden. En als het kan, dat vervolgens op een andere manier loslaten. Maar probeer te vermijden dat je van tevoren al bang bent dat je er weer 'last' van gaat krijgen, want dan zul je alleen nog maar meer gespannen zijn. Het is heel vervelend als het gebeurd, maar het is nu eenmaal een recatie van jouw lichaam op bepaalde dingen, en dat heb je niet altijd in de hand.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Schokkende ontdekking op Mars SSER | 56 | 15-05-2004 02:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
elektrische schokjes Psychickje | 18 | 11-04-2003 14:58 | |
De Kantine |
schokkend WU-rulezzz | 43 | 03-02-2003 09:48 | |
Seksualiteit |
Clitorus Stimulatie gepaard met schokjes? ... Energy! | 21 | 15-09-2002 21:52 | |
Software & Hardware |
[3d kaart] ik krijg schokken in mijn beeld met me nieuwe kaart (Geforce 4) Verwijderd | 22 | 29-08-2002 02:01 | |
Games |
GTA 3 - schokkerige beelden/frames Skapie | 13 | 30-07-2002 13:10 |