Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nee, ik vind dat dat niet kan, maar dat zal wel komen, omdat je in mijn optiek alleen maar zoent met jongens die je leuk vind, en dan niet dat je wel leuk vind, zeg maar voor een avondje, maar die je leuk vind in de zin van, misschien kan het wel meer worden.. dus ik vind niet dat je met meerdere jongens op 1 avond moet zoenen...
groetjes, hopefully |
![]() |
|
het ligt denk ik ook een beetje aan de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Als je een cliche voorbeeld neemt--> bijv hockeyfeesten/toernooien, dan zoenen mensen vaak met meer dan 1 per avond. Ik zeg niet dat ik het 'vind kunnen', maar ach.. als je dat leuk vindt, zin in hebt. Dan stoor ik me er iig niet aan.
althans zolang beide partijen weten dat het eenmalig is.
||
Citaat:
best vaak mee gemaakt ![]()
|
Is wel eens 'gebeurd' bij mij
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Du bist aber sehr cool ![]()
|
Verwijderd
|
Och, waarom zou het niet kunnen? Het hangt ervanaf wat je doel is. Persoonlijk heb is überhaupt een aversie tegen kroegzoenen, want de meesten kunnen er geen flikker van en stinken uit hun muil naar bier, sigaretten en andere meuk. Daar komt nog bij dat ze altijd zat zijn daar zodat er niets aan is.
Maar als jij gelukkig wordt van het zoenen van meerdere jongens op een avond, waarom niet. Ik denk dan trouwens dat je beter met één van hen naar huis kunt gaan en je helemaal laten uitwonen, is veel lekkerder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een meisje een slet? Myrtille | 90 | 08-05-2006 19:55 | |
Drugs & Alcohol |
dronken ... Ici-Paris_# | 264 | 30-10-2005 12:04 | |
De Kantine |
Hoe herken je nou een breezerchick ? originalmobile. | 275 | 22-02-2004 20:05 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin??? en arrogant & achterbaks... Rio | 6 | 28-04-2002 21:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoezo Jongens wel en meisjes niet? ch@rlotte | 26 | 25-03-2002 10:57 |