Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bananas:
1. Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas. 2. Peel all and eat the fruit. Save the peelings. 3. Scrape all the insides of the peels with a sharp knife. 4. Put all the scraped material in a large pot and add water. 5. Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste consistency. 6. Spread paste onto cookie sheets and dry in oven for about 20 minutes. This will result in fine black powder. Usually one will feel the effects after smoking three to four cigarettes. Uit: The Anarchy Cookbook Nummer 85: Weird Drugs. Nooit geprobeerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.erowid.org/index.shtml Ben lui zoek zelf maar ![]()
|
Oh ja, en trouwens, we leven hier in een aardig vrij land. Waarom niet gewoon naar de coffeeshop, zak wiet halen en tijdens het blowen een banaan eten of zo? [/B][/QUOTE]
hey, daar heb je helemaal gelijk in hoor, ik vroeg het me gewoon af, niet dat ik het ook echt ga proberen, al die moeite enzo ![]() |
![]() |
|
Als je dan tog zelf wat gaat maken maak dan absinth dat werkt igg.
Koop sterke drank (hoe sterker hoe beter d8 ik) Koop bij een kruidenier of een smartshop alsem (in het engels Wormwood voor als je op internet gaat zoeken) Mix de drank en de alsem w8 een week filter het en neem een slok er is 1 nadeel. Het smaakt heel heel heel erg super mega vies, maar als het je lukt om die zooi binnen te houden en je drinkt er een paar borrelglaasjes van, nou dan word je echt heel gaar. Ik ging er niet echt van trippen, maar ik kwam wel in een soort mega vage Turbo Happy Mode. Alles was leuk aardig en vriendelijk ![]() ps. nootmuskaat werkt wel maar schijnt behoorlijk slecht voor je maag of nieren ofzow te zijn kweenie het is igg op internet te vinden
||
Citaat:
Believe it or not, bananas do contain a small quantity of _Musa Sapientum bananadine_, which is a mild, short-lasting psychedelic. There are much easier ways of getting high, but the great advantage to this method is that bananas are legal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hahha ik had gelezen dat ze vroeg er ook nootmuskaat gebruikte en dat vele er door in een psychose ofzo komen...je wordt er gek van...zoiets...dergelijks geloof ik
ik weet niet of het zo is maar ben het wel vaker tegen gekomen deze info
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 13:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ben me daar gek..... |
![]() |
||
Citaat:
Of je het gelooft mag je zelf weten ![]() Ik vond hem via de zoekfunctie want in de (vele) topics die over dit onderwerp gaan komt ie steeds terug dan kan ie hier ook niet achterblijven (slechte smoes, ik weet het ![]() En eerlijk gezegd begin ik er ook een beetje te twijfelen, 1 tot 2 dagen aanhouden, psychose, hartkloppingen is wel extreem voor iets dat je gewoon in je keukenkastje kan vinden. Maargoed, ze hebben het wel over een overdosis. Enfin, ik zou het überhaupt niet doen... weet je hoe vies. topic topic 2
Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 14:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ten 2e: Wil jij zegge dat je n halve pot nootmuskaat over je bloemetjeskool pleurt? mafkees. ten 3e: Jij bent eerder n aap als mij met die domme posts van je ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Allergisch voor banaan blurred | 4 | 12-06-2010 16:21 | |
Verhalen & Gedichten |
De Banaan Hoffhuurvreter | 10 | 05-09-2004 14:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |