Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2003, 23:33
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik zal het ff belichten. Ik heb een vriend en die had met een meisje, maar ging uit. Ik was altijd zijn raadsman zal maar zeggen, maar ging toch naar de filesteinen. Nu zijn die ex en ik verliefd geworden, en we hebben sinds donderdag(13feb). Ik heb het tegen hem verteld vandaag(21feb) en hij reageerde super boos. Snap niet hoezo, want hij heeft zelf al 4meisjes erna versleten. Hij drijgen enzo, maar ik niet bang. Maar hoe kijken jullie er tegen over? Ben ik een matennaaier of niet?
Oud 21-02-2003, 23:38
marlies
marlies is offline
Ik snap wel ergens dat je vriend er niet blij mee is, maar ja want het is nu uit en daarna heeft hij ook nog anderen gehad dus ik vind wel dat je met haar nu iets kan hebben.

Als je met haar had genomen, terwijl het nog aan was of heel snel erna, maar dat is hier niet het geval dus ik vind niet dat je een matennaaier bent. Het is natuurlijk geen ideale situatie, maar dat weet je zelf ook wel maar je bent ook niet expres verliefd geworden
Oud 22-02-2003, 10:04
mood indigow
mood indigow is offline
neej je bent geen matennaaier. die vriend zou gewoon blij voor jou moeten zijn vind ik.. het is toch al uit met hem en haar.. life goes on dus hij moet niet zo jenken.. okeej misschien heeft ie het er moeilijk mee dat is ook wel een btje te begrijpen.. maar tog hij kan zich er heus wle een btje overheen zetten. en zown meisje niet tussen jullie vriendschap laten staan zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 11:24
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
neej je bent geen matennaaier. die vriend zou gewoon blij voor jou moeten zijn vind ik.. het is toch al uit met hem en haar.. life goes on dus hij moet niet zo jenken.. okeej misschien heeft ie het er moeilijk mee dat is ook wel een btje te begrijpen.. maar tog hij kan zich er heus wle een btje overheen zetten. en zown meisje niet tussen jullie vriendschap laten staan zeg maar..

Maar de reactie van je vriend is natuurlijk wél te begrijpen. Ik zou aan hem uitleggen dat je echt verliefd bent op dat meisje en dat je het niet doet om hem pijn te doen.
Oud 22-02-2003, 11:57
Verwijderd
Ja.

Sommige dingen zijn gewoon offlimits. Zoek zelf een meisje. Zo lijkt het net alsof je de restjes van je maten meepikt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:16
Rioto
Ja dude dat heet backstabbing
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:43
Verwijderd
Ligt eraan, of je van te voren kon weten hoe hij zich er onder zou voelen. Zoja, je bent een matennaaier. Zonee, je bent geen matennaaier.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ja.

Sommige dingen zijn gewoon offlimits. Zoek zelf een meisje. Zo lijkt het net alsof je de restjes van je maten meepikt.

Lol bs, je praat echt over dingen waarje geen moer vanaf weet.
Als die jongen 4 meisjes erna heeft versleten, dan heeft ie echt geen reden om boos te zijn vind ik.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:45
Verwijderd
't was toch al uit? Als hij nou nog aan was geweest...dan was het wat anders. En als je het alleen maar doet om die vriend te zieken ook, maar als je echt verliefd op haar bent en zij op jou weer niet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 16:25
ellaversa
ellaversa is offline
die vriend moet zich niet aanstellen, als hij erna nog 4 meiden heeft gehad, moet hij het niet erg vinden als zijn ex daarna ook een nieuw iemand heeft... of jij dat nou bent of dat het iemand anders is, dat maakt dan ook niks uit.
je bent een matennaaier als je zijn vriendin inpikt, maar dat heb jij niet gedaan...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 17:25
Kwaxor
Kwaxor is offline
hmmm, ik had ook een meisje dat de ex van een vriend van me was... Nou dat meisje werd echt ZO lullig bhandeld door mn vriend en ik wil ook echt zn vriend niet meer zijn want die gozer is echt gewoon een lul wat dat betreft.... maaaargoed, als die vriend van je 4 meisjes gehad heeft enzow zou ik hem gewoon negeren want hij komt er zo wel overheen denk ik, best een zielige gozer, sheesh
Oud 22-02-2003, 17:33
Verwijderd
Als je serieus gek bent op dat meisje en zij op jou, dan vind ik dat het wel kan.

Het ligt er ook een beetje aan.. stel zij heeft het uitgemaakt en hij heeft er superveel verdriet van.. dan vind ik het niet kunnen dat jij meteen iets met haar neemt.

Stel hij heeft het uitgemaakt en zij pakt hem terug door iets met jou te nemen.. :/

Het ligt eraan hoe lang het al uit is.
En jij was zijn "raadsman", je zal dus wel weten wat er allemaal tussen hen speelde. En weet je écht niet waar hij zo kwaad over is, of heb je eigenlijk stiekem wel een idee?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:39
polac
polac is offline
jah, in zijn ogen wel, en hij = je maat, duz...

(bij jongenz komt t toch wel weer goed.... waz je n meisje, dan had j nu een vriend minder)
Oud 22-02-2003, 20:03
Thomas
Thomas is offline
Nee, ik ben nu ook verkering met een van de goede vriendinnen van mijn ex. Is zo ongeveer hetzelfde verhaal. Je kan niet controleren op wie je verliefd wordt. Je bent in mijn ogen geen matennaaier.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 23:23
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Als je serieus gek bent op dat meisje en zij op jou, dan vind ik dat het wel kan.

Het ligt er ook een beetje aan.. stel zij heeft het uitgemaakt en hij heeft er superveel verdriet van.. dan vind ik het niet kunnen dat jij meteen iets met haar neemt.

Stel hij heeft het uitgemaakt en zij pakt hem terug door iets met jou te nemen.. :/

En jij was zijn "raadsman", je zal dus wel weten wat er allemaal tussen hen speelde. En weet je écht niet waar hij zo kwaad over is, of heb je eigenlijk stiekem wel een idee?
Hij is eigenlijk altijd gek op haar gebleven, en vroeg mij hoe haar terug te krijgen. Maar enkelen dagen later hadden we opeens, heel overwacht een relatie. Dus d8 wat moet ik nu
Maar hij is al wat bij gedraaid, en is nog steeds me maat. Iedereen bedankt voor de tips, adviezen, commentaar etc.
Thanx!
Oud 23-02-2003, 03:20
Tox
Tox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

mee eens
Oud 23-02-2003, 03:34
red_and_black
red_and_black is offline
nee, die vriend moet niemoeilijk doen!!!!
Je word verliefd en daar doe je niks aan!
het is uit, dus!
Oud 23-02-2003, 11:09
zino
zino is offline
jij bent geen naajer , ik zou t zelfde doen , en hem moet je gwn op zun bek rammuh hij moet gouw zn bakkus houwe ,

ga voor da meissie ,

en drijg naar hem terug
Oud 23-02-2003, 11:19
Diovai
Diovai is offline
Nee hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 12:59
moenbase
moenbase is offline
Nee, 'k vind dat het moet kunnen. Niet wanneer iemand dat bij mij zo zou moeten doen natuurlijk

Maar ikzelf zou 't wel kunnen/doen. Je zei al dat hij 4 andere meisjes heeft gehad, dus wat voor een bezwaar zou die dan kunnen maken wanneer ik met z'n ex ervandoor gaat. :/
Echte liefde en/of velriefdheid is toch niet (helemaal) te stoppen.
Reageren

Regels voor berichten