Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lol bs, je praat echt over dingen waarje geen moer vanaf weet. Als die jongen 4 meisjes erna heeft versleten, dan heeft ie echt geen reden om boos te zijn vind ik. |
![]() |
|
![]() |
die vriend moet zich niet aanstellen, als hij erna nog 4 meiden heeft gehad, moet hij het niet erg vinden als zijn ex daarna ook een nieuw iemand heeft... of jij dat nou bent of dat het iemand anders is, dat maakt dan ook niks uit.
je bent een matennaaier als je zijn vriendin inpikt, maar dat heb jij niet gedaan... |
![]() |
|
hmmm, ik had ook een meisje dat de ex van een vriend van me was... Nou dat meisje werd echt ZO lullig bhandeld door mn vriend en ik wil ook echt zn vriend niet meer zijn want die gozer is echt gewoon een lul wat dat betreft.... maaaargoed, als die vriend van je 4 meisjes gehad heeft enzow zou ik hem gewoon negeren want hij komt er zo wel overheen denk ik, best een zielige gozer, sheesh
|
Verwijderd
|
Als je serieus gek bent op dat meisje en zij op jou, dan vind ik dat het wel kan.
Het ligt er ook een beetje aan.. stel zij heeft het uitgemaakt en hij heeft er superveel verdriet van.. dan vind ik het niet kunnen dat jij meteen iets met haar neemt. Stel hij heeft het uitgemaakt en zij pakt hem terug door iets met jou te nemen.. :/ Het ligt eraan hoe lang het al uit is. En jij was zijn "raadsman", je zal dus wel weten wat er allemaal tussen hen speelde. En weet je écht niet waar hij zo kwaad over is, of heb je eigenlijk stiekem wel een idee? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hij is al wat bij gedraaid, en is nog steeds me maat. Iedereen bedankt voor de tips, adviezen, commentaar etc. Thanx! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nee, 'k vind dat het moet kunnen. Niet wanneer iemand dat bij mij zo zou moeten doen natuurlijk
![]() ![]() ![]() Maar ikzelf zou 't wel kunnen/doen. Je zei al dat hij 4 andere meisjes heeft gehad, dus wat voor een bezwaar zou die dan kunnen maken wanneer ik met z'n ex ervandoor gaat. :/ Echte liefde en/of velriefdheid is toch niet (helemaal) te stoppen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zou jij je vrienden verraden? Verwijderd | 42 | 02-03-2013 11:56 | |
Psychologie |
Wat hebben we toch een klote samenleving trophus | 64 | 04-09-2008 12:36 | |
Liefde & Relatie |
hoe voel jij je op relationeel gebied # 31 Verwijderd | 498 | 13-04-2006 19:34 | |
Vrije tijd |
Meest gehate voetballer? zlatani9 | 372 | 19-11-2005 00:19 | |
Vrije tijd |
het is nu al bijna zeker Verwijderd | 34 | 03-09-2002 17:03 | |
Vrije tijd |
België en het WK - Praga Khan - | 238 | 29-06-2002 09:45 |