Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Doe een laken om en kijk in de spiegel
![]() Maar kzou hier eens tussen kijken, vind je vast wel wat bij: Zoekresultaten "geesten oproepen"
||
Verwijderd
|
Citaat:
een geest kan je dwingen zelfmoord te plegen bijv dat wil je niet meemaken! |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet.. als je het alleen gaat doen, dan zou ik eerst zoiezo eens gaan kijken wat je mogelijkheden zijn (zoek op inet of in bibliotheek ofzo, vraag aan mensen die er verstand van hebben (die zijn er naar mijn weten niet op het forum ![]() wat ik van veel mensen hoor is dat er ONTZETTEND veel risico's zijn. Maar ik denk zelf van niet. Als je zelf positief blijft denken en gewoon redelijk nuchter eronder blijft lijkt het me niet zo dat geesten je iets aan willen doen (als ze het al kunnen) maja je moet het zelf weten
|
er zitten zeker veel risico's aan!
stel je maar eens voor: je zit alleen in een kamer, proberend een geest op te roepen;het lukt je. dat glas gaat draaien, jij schrikt, maar gaat door. je vraagt het een en ander, maar dan gaat het glas nog harder draaien en het geestje wordt boos. jij flipt, die geest gaat in je hoofd zitten en maakt je gek, jij blijft er in geloven........ GA NIET IN JE EENTJE GLAASJE DRAAIEN ECHT NIET!!!!!!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar op t moment dat je glaasje aan t draaien bent, ken ie je wel in z'n macht krijgen... mjah hoe of wat weet ik niet precies, want ik heb 1 een keer gedaan... en NOOIT MEER! |
![]() |
||
Citaat:
|
heej,
ik heb ook vaak glaasje gedraaid met een paar vrienden van mij. dat was best wel eng. want me vriendin vroeg of de geest door haar heen wou lopen, dat vond ie goed, zij ging staan en ze voelde iets door der heen gaan en ze viel. we hebben ook wel eens iets gevraagd over onze toekomst, ik weet het dat mag je niet vragen, maar daar klopt dan ook geen hol van he? me moeder zou dood gaan op der 40ste en nu is ze 41. ik zou ook verkracht worden door me beste vriend en daar zou ik mee gaan trouwen en nog 4 kinderen van krijgen. de jongste zou bij ajax gaan voetballen. allemaal bullshit dus. ik heb ook gehoord dat er helemaal geen geesten zij die dat doen, maar je onderbewuste ofzo. nou, ik weet dat het niet mag, geesten oproepen, maar toch ga ik door. het is wel cool. nog een variatie van geesten oproepen is dat je een ketting heb, daar doe je een ring aan, en dan ga je heen en weer zwaaien, dat vraag je iets (kan alleen ja of nee op geantwoord worden) en dan laat je hem rustig uit laten draaien, als ie van links naar rechts is nee, en van voor naar achter is ja. je moet wel de gene die de ketting vast houdt wel vertrouwen want het kan ook zijn dat ie je gewoon in de maling neemt. ik hoop dat je er iets aan heb ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
je kunt ook zo'n bord gebruiken met van die letters erop. Dan stel je een vraag en dan moet je zo'n rondje vasthouden en je eigen concentreren en dan gaat dat rondje naar letters toe en zo krijg je een antwoord op je vraag. Ik weet niet hoe je de naam van dat bord schrijft, maar je spreekt het geloof ik uit als wiezja bord
||
Citaat:
![]() maar ok ik geloof je wel hoor... als je er idd in gaat geloven kan je leven ervan afhankelijk worden. Als de geest zegt dat je zelfmoord gaat plegen en je vind zelf dat die geest de waarheid spreekt, tsja dan kan het wel eens tot vervelende dingen leiden. Maar als je er gewoon objectief tegenover staat, denk ik niet dat het kwaad kan om geesten op te roepen. (nee ik heb geen ervaring, dit is gewoon mijn eigen boek)
||
Citaat:
of het zo is?..........
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waargebeurde Geesten Verhalen SomeCuteness | 22 | 23-07-2015 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten of hallucinaties? vosje16 | 44 | 01-08-2008 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten (2) Sjoerd | 4 | 20-09-2004 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten. Sjoerd | 2 | 01-09-2004 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Huis der Geesten AlopiA | 1 | 20-10-2003 21:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Je geest is de enige vriend die je nodig hebt Evito | 12 | 07-01-2003 10:14 |