Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2003, 16:31
olympia
olympia is offline
Hey
Ik heb al een paar x glaasje gedraaid, ze hebben me 1x heel bang gemaakt en ik weet dat het gevaarlijk kan zijn. Maar zijn er nog andere manieren om geesten op te roepen, in je eentje bijvoorbeeld?
Advertentie
Oud 17-02-2003, 18:46
barkrukkie
barkrukkie is offline
Doe een laken om en kijk in de spiegel ...

Maar kzou hier eens tussen kijken, vind je vast wel wat bij:
Zoekresultaten "geesten oproepen"
Oud 17-02-2003, 19:47
Verwijderd
in je eentje is het nooit slim...
k raad t je af
Oud 18-02-2003, 14:46
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
in je eentje is het nooit slim...
k raad t je af
jep....ik raadt je dat ook af, en ook al weet er totaal niet veel vanaf, tog raadt ik het je af.
ken je de nadelen al? en weetje wel waar je aan begint als je het in je eentje doet?
je hebt niemand die je "beschermt" en in je eentje lukt het denk ik ook niet.....
zou het niet proberen
Oud 18-02-2003, 15:16
Ellesje
Ellesje is offline
Niet doen...

Al is ís het typisch iets voor griezelfilms, ik denk dat je maar zo eens de verkeerde (slechtgestemde) geest zou kunnen oproepen. Ik zou het met rust laten, dat is niet iets waar wij ons imho mee bezig moeten houden.
Oud 18-02-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef:
jep....ik raadt je dat ook af, en ook al weet er totaal niet veel vanaf, tog raadt ik het je af.
ken je de nadelen al? en weetje wel waar je aan begint als je het in je eentje doet?
je hebt niemand die je "beschermt" en in je eentje lukt het denk ik ook niet.....
zou het niet proberen
je weet bijv ook nooit wat er kan gebeuren.. zeker niet als je alleen bent..
een geest kan je dwingen zelfmoord te plegen bijv
dat wil je niet meemaken!
Oud 18-02-2003, 19:49
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
je weet bijv ook nooit wat er kan gebeuren.. zeker niet als je alleen bent..
een geest kan je dwingen zelfmoord te plegen bijv
dat wil je niet meemaken!
once-in-a-lifetime experience!

sorry, die was flauw
Oud 18-02-2003, 19:53
Vivjahhh
Vivjahhh is offline
NOOIT doen je weet niet wie/wat je oproep!
Oud 18-02-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef:
once-in-a-lifetime experience!

sorry, die was flauw

haha
idd
Oud 18-02-2003, 21:14
Suqeunse
Suqeunse is offline
Geesten roepen is niet goed, je gaat spijt krijgen jongetje!!
Oud 19-02-2003, 08:30
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Suqeunse schreef:
Geesten roepen is niet goed, je gaat spijt krijgen jongetje!!
volgens mij was het een meisje, er staat namelijk v... maar ja

Ik weet niet.. als je het alleen gaat doen, dan zou ik eerst zoiezo eens gaan kijken wat je mogelijkheden zijn (zoek op inet of in bibliotheek ofzo, vraag aan mensen die er verstand van hebben (die zijn er naar mijn weten niet op het forum )) en ga ook meteen kijken naar risicos

wat ik van veel mensen hoor is dat er ONTZETTEND veel risico's zijn. Maar ik denk zelf van niet. Als je zelf positief blijft denken en gewoon redelijk nuchter eronder blijft lijkt het me niet zo dat geesten je iets aan willen doen (als ze het al kunnen)

maja je moet het zelf weten
Oud 19-02-2003, 10:54
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
er zitten zeker veel risico's aan!

stel je maar eens voor:

je zit alleen in een kamer, proberend een geest op te roepen;het lukt je. dat glas gaat draaien, jij schrikt, maar gaat door. je vraagt het een en ander, maar dan gaat het glas nog harder draaien en het geestje wordt boos. jij flipt, die geest gaat in je hoofd zitten en maakt je gek, jij blijft er in geloven........

GA NIET IN JE EENTJE GLAASJE DRAAIEN ECHT NIET!!!!!!
Oud 19-02-2003, 12:45
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Dark Tish schreef:
er zitten zeker veel risico's aan!

stel je maar eens voor:

je zit alleen in een kamer, proberend een geest op te roepen;het lukt je. dat glas gaat draaien, jij schrikt, maar gaat door. je vraagt het een en ander, maar dan gaat het glas nog harder draaien en het geestje wordt boos. jij flipt, die geest gaat in je hoofd zitten en maakt je gek, jij blijft er in geloven........

GA NIET IN JE EENTJE GLAASJE DRAAIEN ECHT NIET!!!!!!
waar haal je deze wijze informatie vandaan? Ik bedoel.... hoe weet jij dat die geest in je hoofd kan (volgens mij kan dat dus niet) waarom denk je dat geesten boos zijn/kunnen worden en waarom alleen glaasjedraaien?
Oud 19-02-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
waar haal je deze wijze informatie vandaan? Ik bedoel.... hoe weet jij dat die geest in je hoofd kan (volgens mij kan dat dus niet) waarom denk je dat geesten boos zijn/kunnen worden en waarom alleen glaasjedraaien?
een geest kan idd niet in je hoofd komen...
maar op t moment dat je glaasje aan t draaien bent, ken ie je wel in z'n macht krijgen...
mjah hoe of wat weet ik niet precies, want ik heb 1 een keer gedaan... en NOOIT MEER!
Oud 19-02-2003, 14:56
olympia
olympia is offline
hey iedereen
Bedankt voor alle reacties. Ik snap wel dat jullie het afraden, maar ik vind het heel leuk. Op internet staat alleen meestal dat je met 2 of meer personen moet glaasje draaien.
Oud 19-02-2003, 15:52
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
maar op t moment dat je glaasje aan t draaien bent, ken ie je wel in z'n macht krijgen...
mjah hoe of wat weet ik niet precies, want ik heb 1 een keer gedaan... en NOOIT MEER!
jah oke in je hoofd is misschien ook overdreven ofzo, maar hij kan je idd in zijn/haar macht nemen, want je gaat er in geloven.
Oud 19-02-2003, 17:11
hell's fairy
hell's fairy is offline
juist.. gewoon niet doen dus..
tish weet er best wel wa vanaf op school kan ze ok over nix anders lullen.. (tish it's me pluisj )
Oud 19-02-2003, 19:14
Hopla
Hopla is offline
heej,
ik heb ook vaak glaasje gedraaid met een paar vrienden van mij.
dat was best wel eng.
want me vriendin vroeg of de geest door haar heen wou lopen, dat vond ie goed, zij ging staan en ze voelde iets door der heen gaan en ze viel.

we hebben ook wel eens iets gevraagd over onze toekomst, ik weet het dat mag je niet vragen, maar daar klopt dan ook geen hol van he? me moeder zou dood gaan op der 40ste en nu is ze 41. ik zou ook verkracht worden door me beste vriend en daar zou ik mee gaan trouwen en nog 4 kinderen van krijgen. de jongste zou bij ajax gaan voetballen. allemaal bullshit dus.

ik heb ook gehoord dat er helemaal geen geesten zij die dat doen, maar je onderbewuste ofzo.

nou, ik weet dat het niet mag, geesten oproepen, maar toch ga ik door. het is wel cool.

nog een variatie van geesten oproepen is dat je een ketting heb, daar doe je een ring aan, en dan ga je heen en weer zwaaien, dat vraag je iets (kan alleen ja of nee op geantwoord worden) en dan laat je hem rustig uit laten draaien, als ie van links naar rechts is nee, en van voor naar achter is ja. je moet wel de gene die de ketting vast houdt wel vertrouwen want het kan ook zijn dat ie je gewoon in de maling neemt.

ik hoop dat je er iets aan heb

Oud 20-02-2003, 15:47
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
hell's fairy schreef:
juist.. gewoon niet doen dus..
tish weet er best wel wa vanaf op school kan ze ok over nix anders lullen.. (tish it's me pluisj )
heeey knijnekoppiej nou valt wel mee dat ik er veel vnaf weet, maar goed, als jij at zo vind..mij best
Oud 20-02-2003, 15:54
fairyangel
fairyangel is offline
je kunt ook zo'n bord gebruiken met van die letters erop. Dan stel je een vraag en dan moet je zo'n rondje vasthouden en je eigen concentreren en dan gaat dat rondje naar letters toe en zo krijg je een antwoord op je vraag. Ik weet niet hoe je de naam van dat bord schrijft, maar je spreekt het geloof ik uit als wiezja bord
Oud 20-02-2003, 17:58
Hopla
Hopla is offline
je bedoelt een ouija-bord
Oud 21-02-2003, 08:14
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
precies.... je hebt geen bronnen met informatie...

maar ok ik geloof je wel hoor... als je er idd in gaat geloven kan je leven ervan afhankelijk worden. Als de geest zegt dat je zelfmoord gaat plegen en je vind zelf dat die geest de waarheid spreekt, tsja dan kan het wel eens tot vervelende dingen leiden. Maar als je er gewoon objectief tegenover staat, denk ik niet dat het kwaad kan om geesten op te roepen.
(nee ik heb geen ervaring, dit is gewoon mijn eigen boek)
Oud 23-02-2003, 12:12
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Hopla schreef:
je bedoelt een ouija-bord
ja idd, en je spreekt het ook niet uit als wiezja maar wietjah en die t iets zachter meer zo wiedja......iig, dat heb ik van een moeder van me vriendin gehoort...
of het zo is?..........
Oud 26-02-2003, 20:38
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
vertel op
Advertentie

Regels voor berichten