Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan heb je relativiteit ![]()
||
Citaat:
Wanneer we uitgaan van een coördinatenstelsel in rust en een dat zich met een constante snelheid voortbeweegt kunnen we de coördinaten voor ruimte en tijd in het bewegende coördinatenstelsel uitdrukken in de coördinaten voor ruimte en tijd in het coördinatenstelsel in rust met behulp van de zogenaamde Lorentztransformaties. Door middel van differentiaalrekening kunnen we formules afleiden voor de massa als functie van de snelheid en voor krachten. Kennen we deze formules, dan kunnen we daarmee ook de formules voor de verrichte arbeid afleiden door middel van integraalrekening. Indien je in de wiskundige details hiervan geďnteresseerd bent, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk.nl.
|
hebben ze een deeltje sneller dan het licht laten gaan? daar geloof ik nix van, waar staat dat dan? daar gaat mijn geloof in de werkelijkheid. alweer
(ps aan lupus: je wordt even oud alleen is die ouderdom in beweging minder lang dan als e stilstaat, pff dit is verwarend. euhm, een seconde is gewoon langer als je zupersnel beweegt, maar het blijft een seconde nouja poging tot duidelijkheid mislukt, nvm)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Weet je wat ik zo vreemd vind? Heb jij echt niets beters te doen dan hier op het forum met je e-mailadres te gooien? Ik kwam via Google er al achter dat je contactadvertenties en dergelijke had geplaatst. 't was iets met absurde humor ofzo, maar waarom zit je hier op een scholieren site waar iedereen een heel stuk jonger is dan jou? Voor de rest vind ik het wel knap dat je dit allemaal beheerst, maar goed. PS: www.penvrienden.nl is misschien ook een idee ![]()
||
![]() |
Citaat:
"Je word even oud, alleen is die ouderdom in beweging minder lang dan als je stil staat." Word je nu even oud of niet? ![]() 2. Ruis door eigen verstrooidheid "pff dit is verwarrend" Je tracht de tijdrekking te verklaren, maar loopt vast in het tijdsverloop. Als de seconde langer duurt, leef jij sneller in die seconde dan degenen voor wie die seconde gewoon een seconde is. Oftewel: je word wel ouder, maar het tijdsverloop blijft voor de buitenstaander gelijk. Happy? ![]()
||
Citaat:
Het feit dat ik contactadvertenties op datingsites plaats staat geheel los van mijn activiteiten hier op www.scholieren.com. Desondanks wil ik daar toch wel wat over vertellen. Ik ben iemand die moeilijk contacten maakt met anderen en daardoor sociaal gehandicapt ben zoals dat heet. Vanwege deze handicap is het voor mij ook moeilijk om direct contact te maken met vrouwen, vandaar dat ik dat via contactadvertenties probeer.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben verschrikkelijk onzeker als het komt tot contact met meisjes. Na ja, nu begrijp ik tenminste waarom je hier bent. Sterkte, ik hoop dat je het nog lukt met mensen in contact te komen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() raar idee als dat zou kennen.
|
Dit is een uiterst interessant topic, maar niet helemaal in 't formaat voor het Psychologie forum, daar gaat 'ie nu maar naar Exacte Vakken...
Als jullie die sociale contacten discussie voort willen zetten kunnen jullie er ff een nieuw topic voor openen ![]() Psych -> ExV
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Audrey Niffenegger - De vrouw van de tijdreiziger Verwijderd | 52 | 20-09-2012 21:05 | |
De Kantine |
Wat als je door middel van een tijdreis jezelf opzocht van toen je klein was... Cherry Springs | 39 | 07-02-2008 00:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
John Titor, tijdreiziger? Just Johan | 146 | 28-10-2004 21:04 | |
tijdreizen The0 | 45 | 10-08-2003 10:18 | |
Zou tijdreizen mogelijk zijn? sgoku01 | 81 | 12-02-2003 17:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Tijdreizen... Hornyboy | 41 | 21-02-2002 18:09 |