Advertentie | |
|
![]() |
|
Maakt niet uit, 't is niet schadelijk als je het af en toe doet. En nee het is niet verslavend. Rook al 4 jaar elke dag joint omdat m'n pa verbouwd en ik dus gratis kan blowen . Maar nu is het op en zit ik een maandje zonder, nou dan blow ik gewoon niet. Doe nog steeds HBO, kan nog steeds goed leren, m'n geheugen doet het nog steeds en alles is ok, dus een jointje is echt niet erg.
||
Citaat:
sommige mensen zijn na een goeie teug al verslaafd, anderen moeten eerst een tijd lang geblowt hebben willen ze verslaafd worden |
![]() |
||
Citaat:
"Ik steek er nog één op", zei de wereldvreemde Uncle_Sam.
|
![]() |
na je eerste joint merk je meestal egt niks
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben bang dat het voor jou al te laat is... Zoals al eerder is gezegd kan je van wiet niet lichamelijk afhanklelijk worden. Dat houdt dus in dat je er wel geestelijk afhankelijk van moet worden. Je hebt al eens over een joint roken nagedacht, dus nu ben je al verslaafd en dus hopeloos verloren. Als je ouders dit wisten zouden ze je het huis uit gooien en dat verdien je ook vuile drugs gebruiker. Ik kan het weten, na het roken van mijn eerste joint woonde ik binnen een week op straat en ik bedel nu om joints te kunnen roken. Ik heb al drie weken niet meer gegeten want ik geef mijn gebedelde geld liever aan drugs uit dan aan eten. Kijk ook uit want het een leidt tot het ander want als je een joint rookt ben je meestal ook binnen een jaar aan de heroine! Dus wees verstandig STAY IN SCHOOL AND SAY NO TO DRUGS. ![]() laters Lompo de Clown |
![]() |
|
Zoals ze zeggen hollandse groente is gezond..
ik blow zelf ook wel eens...vroeger elke week op vrijdag buite de kroeg omdat we geen bier mee kregen...nu doe k t 1 x in de maand... en ik kan makkelijk zonder... Sigaretten daar word je wel aan verslaafd!! (maar ook niet meteen naar de eerste)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
want je kan dus echt NIET verslaafd zijn na 1 joint... en 1 joint per maand is nog gezond ![]() dus ga je gang |
![]() |
|
![]() |
Aan één jointje kun je inderdaad doodgaan. Wel is het dan noodzakelijk dat je alles in het werk stelt, om met dat jointje bijvoorbeeld de gordijnen in de woonkamer in de fik te krijgen. Als dat lukt, kun je rustig gaan slapen. Voor jou geen nieuwe dag
![]() NEuj joh, al die onzin, als anderen er maar geen last van hebben. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Gestopt maar wil nog afentoe high worden thom69 | 7 | 03-03-2017 15:00 | |
Drugs & Alcohol |
drank of wiet? gewoonmax | 63 | 17-10-2006 19:18 | |
Drugs & Alcohol |
Hsj/wiet TROW | 23 | 17-03-2006 22:51 | |
Drugs & Alcohol |
spacecake Ignis | 35 | 07-03-2003 22:42 | |
Drugs & Alcohol |
Ik heb nog nooit Gedronken of gerookt :P MoHaMeDJaLaL | 58 | 19-07-2002 13:15 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |