Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
allebei
![]() maar als ik écht zou moeten kiezen, dan heb ik liever een nacht waarin we wel knuffelen en praten maar geen sex hebben, dan een nacht waarin we wel sex hebben maar niet knuffelen en praten. Liefde en vriendschappelijkheid is nu eenmaal nét ietsje belangrijker in een relatie dan sex. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt aan hoe ik me voel, soms heb ik zin om lekker lui te hangen, dan is een beetje knuffelen en tegen elkaar liggen erg fijn... Soms wíl ik lekker lui hangen, maar ben ik te fit en heb ik zin in seks -> dan eerst seks (heeft mijn vriend toch altijd wel zin in) en dan lekker lui tegen elkaar hangen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Yeah! Misschien kan ik a.s. vrijdag eens eindelijk voor het eerst (we hebben al bijna half jaar zelfs maar ja) bij hem slapen. We hebben dan het hele huis voor ons alleen. Omdat het dus zelden gebeurt dat we bij elkaar slapen ja wil ik er écht een perfecte nacht van maken. Jaja dus ckerzzz met sex. Als we bv. vaker bij elkaar slapen dan zou ik het ook top vinden als we alleen maar liggen te knuffelen. Vind ik ook heerlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
beetje moeilijke situatie... evanescence | 17 | 04-10-2005 21:20 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Seksualiteit |
s'ochtends of s'avonds sex? Komkommertje | 32 | 08-10-2003 07:50 | |
Liefde & Relatie |
zoenen RiCkY-bOy | 11 | 02-06-2003 10:21 | |
Liefde & Relatie |
zoenen op school... * Marne * | 51 | 23-05-2003 19:10 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap t niet, iemand anders wel? Yab-Yum | 59 | 02-05-2003 11:15 |