Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 22:18
Hardcore
Hardcore is offline
Ik had pas ook gedroomd dat de vriendin van mijn beste vriend vertelde dat ze op mij verliefd was. En dat de relatie met mijn beste vriend gewoon gespeeld was om zo mij meer te zien. Dit is echt de laaste keer dat ik hier vraag of iemand weet wat deze droom betekend en daarna is het afgelopen... Dus weet iemand de betekenis??
Oud 08-03-2003, 23:01
Verwijderd
lmfd dat ze met je in contact wil komen.
Oud 09-03-2003, 00:35
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Dat je een goede nachtrust hebt.
Oud 09-03-2003, 00:38
Bboy-FunkyChild
Bboy-FunkyChild is offline
dat je meer naar marco borsato moet luiseren
dromen zijn bedrog
Oud 09-03-2003, 01:14
barkrukkie
barkrukkie is offline
jij bent stiekem verliefd op de vriendin van je vriend...
Oud 09-03-2003, 09:41
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
jij bent stiekem verliefd op de vriendin van je vriend...
Nee daar zat ik ook eerst aan te denken, maar nee ik ben niet verliefd op haar. Sterker nog, ze is lelijk maar dat hoeft verder niemand te weten. Maar weet iemand hier nog een normale betekenis?
Oud 09-03-2003, 09:56
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
Nee daar zat ik ook eerst aan te denken, maar nee ik ben niet verliefd op haar. Sterker nog, ze is lelijk maar dat hoeft verder niemand te weten. Maar weet iemand hier nog een normale betekenis?
Je wilt dat de vriendin van je vriend verliefd op je is. Je hebt het gevoel dat je niet genoeg gewaardeerd wordt en daarom droom je dat zij verliefd op je is.
Oud 09-03-2003, 14:34
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
dat je vaker moet rukken man
Oud 09-03-2003, 15:58
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
dat je vaker moet rukken man
Ja dat kan ook.
Oud 09-03-2003, 17:09
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
lady of the dark schreef:
Je wilt dat de vriendin van je vriend verliefd op je is. Je hebt het gevoel dat je niet genoeg gewaardeerd wordt en daarom droom je dat zij verliefd op je is.
Nee dat ook niet. Ik ben blij dat hun iets hebben, ik zou niet eens willen dat ze me wou.
Oud 09-03-2003, 17:55
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
Nee dat ook niet. Ik ben blij dat hun iets hebben, ik zou niet eens willen dat ze me wou.
Jij denkt dat je dat denkt, maar eigenlijk denk ik dat jij wat anders denkt...
Oud 10-03-2003, 14:56
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
darthraver schreef:
Jij denkt dat je dat denkt, maar eigenlijk denk ik dat jij wat anders denkt...
Jij weet nie wa ik denk en als je denkt da ik lieg kun je opflikkeren. Ik wil normaal antwoord en nie van zo'n schooier als jou.
Oud 10-03-2003, 17:56
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
gezelligggg
Oud 10-03-2003, 18:26
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 10-03-2003 @ 18:56:
gezelligggg
nou..

als we gaan schelden dan scheld ik mee of er word niet gescholden FFS!
Oud 11-03-2003, 07:40
dinkie
dinkie is offline
noppie, gewoon een droom. misschien heb je die dag met die twee omgegaan ofzow, en heb je dat in je slaap zitten herkauwen. gewoon laten fladderen dus...
Oud 11-03-2003, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Hardcore schreef op 10-03-2003 @ 15:56:
Jij weet nie wa ik denk en als je denkt da ik lieg kun je opflikkeren. Ik wil normaal antwoord en nie van zo'n schooier als jou.
misschien wil je dat ONBEWUST WEL..
Oud 11-03-2003, 11:00
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 09-03-2003 @ 10:41:
even tussendoor. Dat ze lelijk is wil niet zeggen dat je niet verliefd op haar kan zijn. En bovendien.. misschien vind je haar wel 'lelijk' omdat je niet accepteerd dat je gek op haar bent.. misschien??
Oud 11-03-2003, 11:47
urbanprotocol
urbanprotocol is offline
Is hartstikke normaal man je verlangt ook naar die vriendin volgens mij ook al is ze lelijk
Oud 11-03-2003, 13:10
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef op 11-03-2003 @ 12:00:
even tussendoor. Dat ze lelijk is wil niet zeggen dat je niet verliefd op haar kan zijn. En bovendien.. misschien vind je haar wel 'lelijk' omdat je niet accepteerd dat je gek op haar bent.. misschien??
Nee dromen hebben een betekenis op de manier dat je het niet verwacht. Bijvoorbeeld droom je van dat je gaat zwemmen maar dat het water koud is en dat je moeite hebt. Zo'n droom betekend dan meestal dat je in een periode zit waarbij alles voor de eerste keer is en dat je moeite hebt om door die periode te gaan. Nou is dat ook met mijn droom, die moet dus ook een speciale betekenis hebben, ik wou dat PE mij kon helpen want die snapt mij wel. En voor de mensjes die niet snappen wat dromen kunnen betekenen, ik vind die meid lelijk, en een enorme doos. Ik wil dus niks van haar. Die droom heeft gewoon een heel andere betekenis net als bij andere dromen. En als je daar niet in gelooft reageer je maar niet. Maar ik moet normaal antwoord hebben van een dromenverklaarder.
Oud 11-03-2003, 14:07
siegjeuh
siegjeuh is offline
waarom wil je t zo graag weten? wat wil je horen dan? sorry maar ik snap je niet zo goed, je bent niet verliefd en vindt dr niet eens leuk, laat lekker gaan dan..
Oud 11-03-2003, 14:12
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 11-03-2003 @ 14:10:
Nee dromen hebben een betekenis op de manier dat je het niet verwacht. Bijvoorbeeld droom je van dat je gaat zwemmen maar dat het water koud is en dat je moeite hebt. Zo'n droom betekend dan meestal dat je in een periode zit waarbij alles voor de eerste keer is en dat je moeite hebt om door die periode te gaan. Nou is dat ook met mijn droom, die moet dus ook een speciale betekenis hebben, ik wou dat PE mij kon helpen want die snapt mij wel. En voor de mensjes die niet snappen wat dromen kunnen betekenen, ik vind die meid lelijk, en een enorme doos. Ik wil dus niks van haar. Die droom heeft gewoon een heel andere betekenis net als bij andere dromen. En als je daar niet in gelooft reageer je maar niet. Maar ik moet normaal antwoord hebben van een dromenverklaarder.
zoals je hier reageert lijkt het erop dat je zelf al een verklaring hebt en dat je alleen maar iemand van het forum hetzelfde wilt horen zeggen, om zo aan te tonen voor jezelf dat je gelijk had...
Oud 11-03-2003, 16:12
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 11-03-2003 @ 15:12:
zoals je hier reageert lijkt het erop dat je zelf al een verklaring hebt en dat je alleen maar iemand van het forum hetzelfde wilt horen zeggen, om zo aan te tonen voor jezelf dat je gelijk had...
Met jou kan ik praten. Het is niet zo dat ik een verklaring heb, wel heb ik een idee hoe de rede wel moet zijn. Alleen kan ik die zelf jammer genoeg niet bedenken.
Oud 11-03-2003, 21:46
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 11-03-2003 @ 17:12:
Met jou kan ik praten. Het is niet zo dat ik een verklaring heb, wel heb ik een idee hoe de rede wel moet zijn. Alleen kan ik die zelf jammer genoeg niet bedenken.
hecht je dan zoveel waarde aan dromen?
Het zou natuurlijk leuk zijn als alle dromen voorspellend waren, of als ze een 'diepere' betekenis hadden, maar er zijn zeker ook dromen die slechts dromen zijn, wat hier ook het geval kán zijn.
En als je de reden van die droom nou nooit te weten komt, daar ga je toch niet wakker van liggen?
Oud 12-03-2003, 08:49
Ellesje
Ellesje is offline
dat je haar niet kunt loslaten
Oud 12-03-2003, 12:22
Verwijderd
Dromen hoeven niet altijd een speciale betekenis te hebben. Het kan gewoon een opeenstapeling zijn van gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Advertentie

Regels voor berichten