Advertentie | |
|
![]() |
|
ga gewoon eens als vrienden langs hem... kan toch? jullie hebben 5 maanden gehad dus je kan hem nogsteeds opzoeken... DAn zie je em IRL en kan je dus beslissen of je em leuk vind... of niet. Ga gewoon eerst vrienden worden en als dat lukt (en als je jaloers bent als hij over meisjes begint...) probeer dan nog eens een relatie aan te gaan
![]()
|
wat wel belangrijk is, is of HIJ nog wel interesse heeft.
persoonlijk heb ik het 1 keer meegemaakt dat ik "gedumpt" werd en dat die persoon 2 weken later toch weer wou proberen (zonder dat ik daarvoor aanstalten had gegeven oid, ze kwam gewoon ineens op me afgelopen). Ik wou op zich wel nog een keer proberen maar mijn gevoel voor "eigenwaarde" weerhield me om dit te doen. het feit dat als ze 2 weken later het WEER uit zou maken ik me echt een ontiegelijke jojo zou voelen en daar wou ik dus niet aan beginnen. Dus op dat moment zei ik bedankt, maar toch niet. Maar mocht hij dus zelf wel willen, ga dan eens langs op ziekenbezoek.. dan merk je aan jezelf wel wat je wil.
||
Citaat:
thnx voor je reply..ook van de andere
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hulp nodig met formele brief Engels Bubbeldoosje | 6 | 17-03-2009 17:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS: Israël schond waarschijnlijk wapenafspraken MoHaMeDJaLaL | 138 | 11-02-2007 10:31 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Israel/Palestina topic 2 dingokoning | 312 | 05-03-2005 23:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Shine Iduna | 4 | 26-03-2002 14:20 |