Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2003, 14:46
blackfairy
blackfairy is offline
goed... ik heb 5 maanden met mn ex gehad. en t was hartstikke leuk enzo, maar ik had op gegeve moment het gevoel dat ik m niet meer leuk vond en daar heb ik dus redene voor gezocht.
uiteindelijk kwam daaruit dat hij af en toe zichzelf niet was, in mijn ogen toen, weet niet of dat ook echt het geval was, en dat hij bijna nergens over kon praten. en dan bedoel ik praten over gevoelens en praten over zijn mening.

toen heb ik het uitgemaakt, en zijn we dus wel vrienden
gebleven..dit is ongever 3 weken geleden.

nou is t t geval dat ik hem mis en hem niet zo goed uit me hoofd kan krijgen, omdat ik hem nog wel lief en aardig enzenz vind. En dat word nog moeilijker omdat ik nog wel met hem praat op msn, maar ik weet niet of een realtie nog zou werken.

nou weet ik niet zo goed of ik dit nou tegen hem moet zeggen of dat ik me mond moet houden en wachten totdat ik gewoon over hem heen ben.

anywayz thnx voor t leze en hoop dat jullie btje advies/mening wille geve...
Oud 20-02-2003, 14:53
Optima
Optima is offline
ik heb meegemaakt dat mensen kunnen veranderen, maar niet over 3 weken.

Misschien moet je hem even helemaal niet meer zien, en word hij wat volwassenener
Oud 20-02-2003, 15:32
Kinshi
Kinshi is offline
Je zou ook eerst kunnen kijken of hij echt veranderd is... hij zal zich eerst moeten bewijzen. Als jij het uit hebt gemaakt weet ik niet of hij jou nog wil.
Oud 20-02-2003, 21:13
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik heb meegemaakt dat mensen kunnen veranderen, maar niet over 3 weken.

Misschien moet je hem even helemaal niet meer zien, en word hij wat volwassenener
Ik heb m ook nog niet irl gezien, alleen op msn aangezien hij thuis zit met zn rug. maar ben bang dat ik m ook niet irl wil zine, omdat ik dan niet leuk zal vinde denk ik ..
Oud 20-02-2003, 21:50
never mind
never mind is offline
ga gewoon eens als vrienden langs hem... kan toch? jullie hebben 5 maanden gehad dus je kan hem nogsteeds opzoeken... DAn zie je em IRL en kan je dus beslissen of je em leuk vind... of niet. Ga gewoon eerst vrienden worden en als dat lukt (en als je jaloers bent als hij over meisjes begint...) probeer dan nog eens een relatie aan te gaan
Oud 20-02-2003, 22:13
Utopia-Life
Utopia-Life is offline
wat wel belangrijk is, is of HIJ nog wel interesse heeft.

persoonlijk heb ik het 1 keer meegemaakt dat ik "gedumpt" werd en dat die persoon 2 weken later toch weer wou proberen (zonder dat ik daarvoor aanstalten had gegeven oid, ze kwam gewoon ineens op me afgelopen). Ik wou op zich wel nog een keer proberen maar mijn gevoel voor "eigenwaarde" weerhield me om dit te doen. het feit dat als ze 2 weken later het WEER uit zou maken ik me echt een ontiegelijke jojo zou voelen en daar wou ik dus niet aan beginnen.

Dus op dat moment zei ik bedankt, maar toch niet.

Maar mocht hij dus zelf wel willen, ga dan eens langs op ziekenbezoek.. dan merk je aan jezelf wel wat je wil.
Oud 20-02-2003, 22:16
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Utopia-Life schreef:
wat wel belangrijk is, is of HIJ nog wel interesse heeft.

persoonlijk heb ik het 1 keer meegemaakt dat ik "gedumpt" werd en dat die persoon 2 weken later toch weer wou proberen (zonder dat ik daarvoor aanstalten had gegeven oid, ze kwam gewoon ineens op me afgelopen). Ik wou op zich wel nog een keer proberen maar mijn gevoel voor "eigenwaarde" weerhield me om dit te doen. het feit dat als ze 2 weken later het WEER uit zou maken ik me echt een ontiegelijke jojo zou voelen en daar wou ik dus niet aan beginnen.

Dus op dat moment zei ik bedankt, maar toch niet.

Maar mocht hij dus zelf wel willen, ga dan eens langs op ziekenbezoek.. dan merk je aan jezelf wel wat je wil.
ja daar ben ik dus bang voor dat als ik naar hem terug ga, dat ik alsnog na een maandje of 2 zoiets heb dat ik t tochniet wil. en dat zou ik erg lullig vinde...

thnx voor je reply..ook van de andere
Oud 20-02-2003, 22:32
Utopia-Life
Utopia-Life is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
ja daar ben ik dus bang voor dat als ik naar hem terug ga, dat ik alsnog na een maandje of 2 zoiets heb dat ik t tochniet wil. en dat zou ik erg lullig vinde...

thnx voor je reply..ook van de andere
anytime...
Reageren

Regels voor berichten