Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ik voetbal de meest iqloze sport vind die er ongeveer is *je rent als een idioot achter een bal, zodra je 'm hebt schop je 'm weg*, dat even terzijde.
Voetbalshirtjes zijn fout, zowieso sportkleding voor dagelijks gebruik. Maar die shirtjes van FC Utrecht vinnik nou weer wel koel ![]()
||
Citaat:
![]() maargoed voetbalshirtjes vind ik nix, simpelweg omdat ik niet van voetbal houd ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Omdat voetbal niet hip is, maar als een conservatief iets gezien kan worden. Maargoed ik voetbal in de zomer ook wel hoor. Beetje tienen in een alchohol/drugswaas
![]() En niet alle bandshirts zijn hip. XL nu-metalshirts bijv niet. Een turbonegro of Black Flag shirt maatje S dan weer wel. En metalshirts...tsja....da's iets heel anders haha. Maargoed draag whatever the fuck je wilt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() erg onverzorgt maar ja daar hoor je niemand over (niet persoonlijk bedoelt) |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k hou niet zo van glimmende kleding, dus ook niet van voetbalshirts
waarom je ze niet naar school zou mogen dragen maar alleen naar het sporten zie ik niet echt, mensen dragen toch zeker ook sportschoenen naar school, is dat dan ook meteen fout? of gaastra-jassen, mag je die alleen dragen als je aan het zeilen bent? (even los van het feit dat t lelijke jassen zijn ![]() alleen een polo dragen als je polo speelt? alleen zo'n lang mouwloos shirt als je basketbalt? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
stelling: sluiers verbieden? Sweet_Hadar | 351 | 11-02-2004 00:18 | |
Lifestyle |
de grote"wat draag je nu" topic b-z | 491 | 07-06-2003 02:03 | |
Lifestyle |
Wat is je nieuwste aanwinst (deel 1039³) cha0s | 249 | 22-04-2003 17:55 | |
Vrije tijd |
wat heb jij allemaal voor'n sportdingesen? tacidvs | 28 | 22-09-2002 18:26 | |
Lifestyle |
vraagje Circe | 6 | 24-06-2002 16:11 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 17:47 |