Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja alle redenen die jij noemt vind ik dan weer wel cool. Weet je hoe gaaf ik het vind om iemand enorm zat over zijn eigen kleren heen te zien kotsen.
:kinky:
|
Ik heb sowieso best wel een hekel aan carnaval, maar allé, iedereen doet het en zo dus.....
Maar carnavalsmuziek is echt erg. Het gaat nergens over, het zijn verschrikkelijke melodietjes, braak braak.......
|
![]() |
carnaval is geweldig, alle mensen gezellig (ok meeste aangeschoten of zat, maar wa boeit t),
en carnavalsmuziek, ja wa zal ik zeggen==> de teksten zijn grappig en als je in nieuwkuyk in de jachtzaal carnaval viert dan is het, afgewisseld met hardhouse en andere normale muziek, best aan te horen. En ook wel lachwekkend ...... als ik aan jou denk, dan denk ik aan mosterd ![]()
||
![]() |
Citaat:
en het is: als ik aan jou denk, ruik ik mosterd.
|
Carnavals muziek is echt vreselijk. Het slaat nergens op en volgens mij is het alleen leuk als je flink gezopen hebt. Ik denk dat dat trouwens het geval is met heel carnaval. Bij ons in Hulst, de wereldstad waar het leven bij iedereen behalve bij mij om carnaval draait, lijkt dat in ieder geval wel zo te zijn. Ik word een beetje moe van carnaval. Het feit dat ze al voor kerst over hun outfit begonnen is voor mij helemaal onacceptabel. Bahbahbah. Maar ach. Laat ze maar feesten en zuipen. ik vind het in ieder geval helemaal niks.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaija is vanzelfsprekend de snelste #863 Verwijderd | 500 | 10-02-2010 23:17 | |
Muziek |
carnavalsmuziek Multilot | 13 | 11-02-2008 12:23 | |
Muziek |
aan welke muzieksoort heb je nou echt eenn schijthekel Twanos | 500 | 02-05-2005 22:48 | |
Muziek |
Mooiste nummer ooit Gigano | 35 | 14-02-2005 14:30 | |
Muziek |
Happy hardcore/gabber Verwijderd | 23 | 04-08-2003 23:42 | |
Lifestyle |
carnaval very drunk driver | 52 | 09-01-2003 20:48 |