Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar vele hebben dit wel eens meegemaakt. Zeker via het internet. Daar is het zo gemakkelijk om te doen alsof. Jammer, maar hem negeren, en laat hem maar eens merken dat er met jou niet te spelen valt!
|
![]() |
"toen kwamen de smsjes de hele dag door en hij zei dat hij mij ook leuk vond"
Voor t zelfde geld bedoelde hij de 'bijna verkering' met jou...door al die smsjes...
||
Verwijderd
|
Citaat:
juist ![]() maar het zal dan toch wel niet jou zijn.. anders zou hij niet zo zijn geschrokke.. 'k denk dat dit valse hoop is.. maargoed.. succes.. komt wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
In een lange-afstands-relatie met contact via internet geloof ik ook wat minder. Bij ons chatten we ook bijna elke dag, maar da's gewoon een leuk middel om elkara elke dag te horen, in't weekend en soms in de weke zien we elkaar altijd.
||
![]() |
Citaat:
En ik denk dat die jongen je wel leuk vind maar het gewoon niet probeert om een relatie op een grote afstand aan te gaan
|
![]() |
Hey Meissie,
Ik Snap Dat Het Allemaal Verwarrend Is, En Dat Is Het Ook! Hij Zegt Eerst Dat Hij Je Ook Leuk Vind En Dan Opeens Is Ie Op Iemand Anders ![]() Maar Praat Er Met Hem Over,Vraag Waarom Hij Dat Allemaal Gezegd Heeft En Ik Denk Dat Je Er Dan Niet Teveel Van Hoeft Te Verw88... Er Zijn Nog Genoeg Andere Jongens, En Jongens Die Wazig Doen Heb Je Nix Aan!! Kusjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wat rot zeg...
ik denk dat, ook al is het via internet, dit toch zo'n geval is van 'persoon 1 verliefd op persoon 2, persoon 2 verliefd op persoon 3, persoon 3 verliefd op persoon 2'... en dat er niets anders op zit dan proberen een relatie met hem uit je hoofd te zetten... wel goed van je dat je er met hem over hebt gepraat, misschien is gemakkelijker om over hem heen te komen als je dat wat vaker doet... en dan uiteindelijk kijken of je vrienden kunt zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om maar op je topictitel te reply-en, niks mis mee.
ECHT verliefd worden doe je op een totaal beeld IMO, dus IRL/Internet/Cam/Bellen/Sms noem het maar op. Maar ik ben ook verliefd geworden op m'n huidige vriendin via het internet. Het enige nadeel is, is dat de meeste relaties via internet altijd LD relaties zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben twee jaar lang verliefd geweest op iemand van internet.
ik kan er maar een ding over zeggen: ontmoet die jongen zo snel mogelijk, maak het ECHT. wat je nu doet is je namelijk een (ideaal) beeld van diegene vormen, terwijl hij/zij in het echt waarschijnlijk heel anders is. kijk of je irl nog steeds zo verliefd bent.
|
Ik heb precies hetzelfde gehad, als ik er nu over denk denkik : damn ik had echt geen leven toen
![]() Honey, you'll get over it .. nu is het alleen erg kut voor je. p.s. de mijne reageerde PRECIES HETZELFDE !!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
iemand kan dan via internet nog zo leuk overkomen, je kan ook net zo hard weer afknappen op dezelfde persoon. je moet proberen (makkelijker gezegd dan gedaan) pas echt op die gene verliefd te worden wanneer je hem ook in het echt gezien hebt. en verliefd zijn op een cyber persoon, vind ik een beetje vreemd. je valt op het totaal plaatje, niet op een gedeelte ervan. ik kan me niet voorstellen dat jij die jongen nog nooit in real life gezien hebt, of wel??? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid maakt dat mensen gekke dingen doen. Verwijderd | 5 | 22-10-2012 19:41 | |
Liefde & Relatie |
Niet verliefd, hoe te vertellen? Polivy | 21 | 20-09-2004 17:29 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op meiske die "gek is" op een andere jongen? Anders toch ik | 28 | 31-05-2004 21:19 | |
Liefde & Relatie |
verliefd via internet..(denk ik) *Sneeuwmuts* | 16 | 20-09-2002 18:13 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op meisje van internet TMLWKY | 25 | 23-08-2002 18:18 |