![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit bedoel je? maar dat kan toch nooit iemand vinden ![]() Hmm misschien moet daar eens wat aan gedaan worden, maar ik heb eigenlijk nooit het "officiële" doel van dat ding begrepen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
je komt binnen, duwt haar over een tafel heen, trekt dr broek uit, en terwijl ze nog ligt te spartelen leid je je mannelijkheid in 1 snelle beweging bij haar naar binnen
![]() ![]() ![]() heeft ze meteen nog een paar dagen iets dat haar eraan herinnert ![]()
||
![]() |
Citaat:
En van die stront op je pik... Nog nooit gezien hoor. Nu zorg ik ook wel dat die zone gewassen word na de sex, maar stont op je pik, no way ...
|
>stront op je pik
Het is ook aan te raden om een condoom te gebruiken. Verschillende redenen En ja ook in een monogame relatie, want als je poep (dat voor een groot deel uit bacterien bestaat) in je plasbuis krijgt kan het soms nare gevolgen hebben.
|
![]() |
Dat het voor een man lekker is kan ik me nog voorstellen, maar voor een vrouw? Wij hebben immers geen prostaat die anale stimulatie nodig heeft.
Wat voel je dan wel? Geen clitoris, geen G-spot, wat dan wel? Je darmen? Kun je net zo goed naar de WC gaan, lucht nog op ook. Trouwens, krijg je daar niet ontzettend aambeien van?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oeps gaat niet over een komkommer. ![]()
|
Anaal is absoluut erg geil. Veel strakker dan een kutje. Als afwisseling zeker aan te raden. Ook vrouwen vinden het vaak een geil gevoel. De man kan met zijn handen tegelijkertijd de clitoris van de vrouw onder handen nemen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 22:34. |
![]() |
|
![]() |
nou als je et gewoon goed doet, dus eerst heel langzaam steeds iets verder oprekken, genoeg glijmiddel gebruiken, nix forceren(, en voor degenen die 'genomen' worden ook spoelen, dan krijgt de ander dus geen stank/stront), doet et geen pijn hoor
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Anale sex zonder condoom Ronaldox | 18 | 14-02-2007 18:50 | |
Seksualiteit |
Vaginaal -vs- Anaal Midget | 46 | 14-02-2007 17:44 | |
Seksualiteit |
anaal > verbannen! someone17 | 59 | 14-04-2005 18:56 | |