Advertentie | |
|
![]() |
|
paardrijden en muziek zijn de enige momenten waar ik gewoon nergens aan denk.. dan kan ik me niet meer druk maken over school of ander gezeik... zijn mijn oplossingen, altijd..
natuur heeft trouwens ook een hele rustgevende invloed op me, maar ik denk niet in die situaties...
|
meestal als ik gewerkt heb of school en het is mooi weer buiten ff lekker boarden door de straten. ik vind het altijd nog de meest relaxte sport die er is.
verder.. als ik heeeeel moe ben of het is kut weer dan gebruik ik veel muziek, echt veeeel. en verder wat internetten.. ![]()
|
heb ik al hele tijd nie gedaan...(vriendjuh vindt irri)
euhh..wierook opzetten, muziek aan (hangt van stemming af), dikke joint, kaarskicht, alleen, in bed liggen en nadenken/huilen/alles eruit gooien... Dus alle woede/ellende enz. afreageren end an nóg een joint opsteken en nergens aan denken....
|
![]() |
onder de douche zitten, lekker het water op me hoofd laten kletteren...daarna lekker tegen mijn vriend aanliggen of anders in me bed liggen met mijn kussen op me hoofd en me duim in me mond
![]() ja nu ik er bij nadenk, ik kom echt tot rust als ik duim ![]()
|
Mijn stressperiodes zijn meestal maar tijdelijk (avond voor tentamen bijv.) en dan is er geen tijd voor rust, die komt vanzelf daarna.
Als ik echt een superdrukke schoolweek/ druk weekend achter de rug heb, heb ik wel eens wat tijd voor mezelf nodig. Even niemand om me heen, gewoon relaxen in de zon, dat scheelt ook stukken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik echt in de stress zit kan ik tot rust komen met een CD van Enya... dat is echt zo rustgevend...
Ook wil een flink stuk wandelen in de bossen met mijn honden wel eens helpen, of voor het (open) raam in mijn kamer gaan zitten, en dan gewoon naar buiten kijken (liefst als de zo schijnt) Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 06:27. |
![]() |
|
![]() |
Ik kan iedereen van harte de muziek van de Cocteau Twins aanraden. Ook uitstekend te combineren met een blowtje.
En de poes op schoot. Het is wetenschappelijk bewezen dat door het knuffelen van een hond of poes (naar keuze) ervoor zorgt dat je bloeddruk en hartslag dalen en niveaus van stresshormonen afnemen. Sex heeft hetzelfde effect. Maar de poes is fatsoenlijker als je niet alleen bent. Lekker lachen is ook goed. Desnoods om een film van de Dikke en de Dunne. En natuurlijk het tukje. Hmmm, heerlijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom zou je geloven? Sadok | 226 | 29-09-2005 09:59 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Hoe en waar kom jij tot rust? Quasi | 107 | 21-06-2005 22:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Muziek |
Zenuwen Rrr. | 64 | 27-03-2004 09:51 | |
De Kantine |
Hoe relax jij? Verwijderd | 47 | 10-12-2002 15:16 |