Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar per 1 april (ofzo dacht ik) wordt het verboden :/ ze weten ook de nadelen op lange termijn niet zo goed, behalve dan dat je er hart klachten van zou kunnen krijgen op latere leeftijd. anders moet je ff de zoekfunctie gebruiken op d&a dan vind je er wel veel over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, dat klopt. Dat moet ik me op de een of andere manier maar eens gaan aanleren. Volgens mij moet je daar ook gewoon in groeien. Hoe flik jij dat dan? Bedankt S_F, ik zal het onthouden, hoewel ik het idee een beetje eng vind. ![]()
|
zenuwen komt uit het gevoel dat je iets fout gaat doen. Als dat het geval is, moet je gewoon zorgen dat je je partij gewoon 150% kan dromen. En tja, in het begin is alles wennen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmz tja k zou niet precies weten wat je wel zou kunnen doen mediteren of iets in die zweverige hoek ofzo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daarom zeg ik ook dat ze de zoekfunctie op d&a het beste kan gebruiken voor meer info. maar ik heb al eerder jouw domme onzin gelezen dus ik ga niet met jou "discussieren" en dit topic verpesten. (ik word nog wel een keer volwassen.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() MoP: Dat geeft me inderdaad al een rustiger gevoel. ![]() Basje: Daar zat ik serieus aan te denken. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb al heeel lang niet opgetreden maar als je je partijen kent, lukt het live ook wel. Gewoon zo denken dus inderdaad.
Als ik echt gestresst ben ga ik te snel spelen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk shows speelt, gaat t zo weg
en ik vind kapsoneleiers onstage maar kut, ik vind t ook echt onzin dat dat goed zou zijn, je moet gewoon lol hebben onstage, daar doe je t toch voor, dan hoef je je ook niet druk te maken over hoe je erbij staat want de vrolijkheid straalt er dan wel van af (damn ik ben een hippie).. tenzij je metal speelt natuurlijk
|
Verwijderd
|
Ephedra kan ik afraden, ik word er helemaal opgefokt en trillerig van en mijn concentratie is net helemaal weg. Niet altijd natuurlijk, maar hartkloppingen, trillen en bouncerig gevoel komt vaak voor bij mij en dat moet je dan net niet hebben natuurlijk.
Als ik moest optreden, maar dat was dan wel toneel, had ik nooit last van zenuwen tot echt 5 minuten voor ik opmoest, dan ging ik helemaal door het lint. Meestal ging ik dan ff wat jumpen op de gang, even een heel vaag verhaal tegen iemand ratelen, goed vloeken en dan net voor ik de stap op het podium deed, zuchten en alles uit mijn geest gooien op mijn rol na. Dan zag ik ook het publiek niet meer ofzo, dan was er nix meer buiten het spelen op zich. Weet niet of je er iets aan hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wiet en bier gaat je coordinatie van naar de klote en na sex heb je echt geen zin om nog ns een keer te gaan drummen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je troosten met het feit dat iedereen zenuwen heeft van tevoren
|
Verwijderd
|
ik heb er gelukkig niet zo veel last van. mn allereerste shows wel, maar dat is zo lang geleden. een klein beetje last ervan heb ik als de band voor ons klaar is (gezonde zenuwen denk ik), maar als ik eenmaal aan het drummen denk ik alleen maar: ROCK
Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 23:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en meid je bent 16, over 500 optredens gaat het echt wel makkelijker
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 11:28. |
![]() |
||
Citaat:
Aanstaande woensdag drum ik voor het eerst voor publiek en ik heb sowieso moeite met drummen als mensen op mijn vingers staren. Ik ben nu al zenuwachtig. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zenuwachtig in groepen Jerry95 | 4 | 08-01-2015 22:41 | |
Psychologie |
Zenuwen Slice396 | 1 | 15-11-2012 18:08 | |
Lichaam & Gezondheid |