Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sowieso, het feit dat je dit op het forum post geeft al aan dat je weet dat je fout zit.
Ik zoen nooit iemand anders op de mond dan mijn vriend. Ik vind het ook niet leuk als hij dat doet. Maar het wordt natuurlijk alweer een stuk ernstiger als er ook nog gevoelens bijkomen. Als ik jou was zou ik het uitmaken met je huidige vriend, want nu was het nog een klein kusje op de mond, strax lig je met hem in bed! En vooral als je echt zoveel vaart erachter zet ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als kussen zonder tong ook vreemdgaan is, dan ben ik gisteren met m'n beste vriendinnen vreemdgegaan
![]() ![]() Gisteren waren we op een carnavalsfuif en der was ene en die dacht dat M.(1 van m'n beste vriendinnen) lesbisch was! ![]() ![]() Wij durven ook elkaar om te zeveren al eens een kus op de mond geven als we elkaar zien,ipv op de kaak! Waarom niet?! + Er was een jongen die naar me kwam en vroeg heel lief en schattig of hij geen zoentje kreeg van mij! En ik heb die ook een kusje op de mond geven... is dat dan vreemdgaan?? ![]() Want sorry, dat noem ik niet vreemdgaan!! Iemand een kus op de mond geven... zonder betekenis(gevoelens) dat noem ik helemaal niet vreemdgaan!
|
mwoah, als dat vreemdgaan is, dan ben ik wel 100 keer vreemgegaan bij mn ex... en hij ook bij mij.
maar t ligt er denk k vooral aan hoe die ander erover denkt. als hij/zij (je vriend(in) dus) een kus op de mond vreemdgaan vindt, tja... dan zou k er denk k toch nie mee stoppen, want das de manier waarop ik mijn vriende begroet enzow
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk wordt lichamelijk vreemdgaan net zo erg of erger gevonden, maar dat is omdat lichamelijk vreemdgaan duidt op 'geestelijk' vreemdgaan. Tenminste, ik zou er niet veel van geloven als mijn vriendin met een ander het bed in zou duiken en mij zou proberen wijs te maken dat ze er verder geen bijbedoelingen mee had en nog net zo veel van me hield ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je straks een hele goede advocaat zult worden. Van de forummers geef jij de meest evenwichtige, best doordachte antwoorden met een nieuwe invalshoek die het forum eerst niet zag. Als je het op kunt brengen om serieus te zijn.
Welke afstudeerrichting doe jij?
|
![]() |
Vreemdgaan is vreemdgaan als jij vind dat het zo is. Bij de één ligt de grens bij zoenen op de mond, bij de ander bij tongzoenen. Dus bepaal zelf wat jij vreemgaan vind...
Ik heb geen idee waar mijn tolerantiegrens ligt qua vreemdgaan. Ik zou misschien van mijn vriend meer accepteren, dan dat ik mezelf zou willen toestaan. Voor mijzelf, ehm, als ik een vriend heb, zoen ik geen andere jongens op de mond. Maar dat zou ik, als mn vriend dat een keer zou doen, niet verschrikkelijk vinden, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik geloof dat we offtopic gaan. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
wat is de definitie van vreemdgaan? yapo | 119 | 14-06-2005 20:40 | |
Seksualiteit |
is cybersex vreemdgaan? juno | 61 | 30-12-2003 20:32 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
vreemd gaan ? RL | 73 | 03-06-2003 20:03 | |
Liefde & Relatie |
**** Het grote Vreemdgaan topic **** Verwijderd | 38 | 05-03-2002 22:59 |