Advertentie | |
|
![]() |
|
A long kiss goodnight *ken ik niet*
American beauty *mooie film, maar niet naar ieders smaak denk ik* American Pie *is leuk voor iedereen denk ik* Beethoven 3 *melig* Chicken Run *grappig, animatie wel voor iedereen leuk* Costa *denk niet dat iedereen die leuk vindt ![]() Dirty Dancing *ken ik niet* ![]() Forrest Gump *ken ik niet* Friends *ehm, persoonlijk geen fan van ![]() Grease *laat heel de bus meeswingen* ![]() Hard rain *ken ik niet* Mickey Blue eyes *beetje mwoh film* My girl *mooi verhaal, ook zielig* Notting Hill *door mij al vaak bekeken, heeft vanalles wat* Saving Private Ryan *iieeggggghhh >_<* Scream 3 *ken ik niet* She’s all that *als ze van humor films houden is dees goed* Stir of echoes *ken ik niet* Switch back *ken ik niet* The Englisch Patient *ken ik niet* The Game *ken ik niet* The general’s daughter *ken ik niet* The green mile *te erg voor mijn oogjes ![]() The titanic *uhm, doe maar niet denk ik* What lies beneath *als ze van enge films houden ![]() Whole Nine Yards *ken ik niet*
||
Citaat:
The Game Forest Gump Scream 3 . Die lijken me het leukst om te kijken in een groep |
![]() |
|
![]() |
American Beauty en The english patient zijn
![]() Films als Forrest Gump, Friends, Costa, Notting Hill, American Pie en She's all that doen het altijd wel goed. En voor een btje afwisseling/spanning zou ik kiezen voor the game, scream3 en what lies beneath.. |
![]() |
|
Oké bedankt, ben bezig met m'n tas inpakken en denk dat ik de volgende films erin stop, dan kunnen ze uiteindelijk zelf nog uit die vier kiezen:
- American Pie (leuk voor iedereen) - She's all that (mss beetje een meidenfilm, maar toch ook wel humor) - Friends (dat zijn 4 afleveringen, dus als ze geen lange film willen, bijv. op het einde van de reis) - Whole nine yards (ook een komedie) Ik had namelijk nog ff aan wat vriendinnen gevraagd, maar een aantal kunnen niet tegen enge films en al helemaal niet als ze mss nog willen slapen in de bus, dus dat doe ik dan maar niet. Iig erg bedankt allemaal! ![]()
|
![]() |
American Pie
Costa Forrest Gump She’s all that The Game The general’s daughter Daar zal niemand echt problemen mee hebben, ik zou niet van die hele diepgaande doen als ik jou was ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Omringingsgetal van een atoom Starbucks- | 2 | 13-03-2013 16:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] PTA Biologie (Hulp antwoorden nodig van vragen) Haron555 | 2 | 06-06-2012 20:36 | |
De Kantine |
[POLL] In welke van deze steden zou je willen wonen?! koelieboelie | 102 | 10-11-2006 19:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Credit Card aanschaffen - welke? aap777 | 24 | 07-05-2005 19:00 | |
Software & Hardware |
welke van deze 2 (oude) videokaarten is beter? forum.scholieren.com | 2 | 06-04-2002 08:42 | |
Software & Hardware |
welke van deze 2 zou je me aanraden???? Dutchy15 | 5 | 18-09-2001 23:00 |