| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
na een tijdje kan er wel rook af komen dit gebeurt bij willekeurige personen en er is nog geen duidelijke reden voor.
|
|
|
|
zelf-ontbranding gaan we dus voor...
ik bedoel het kan best dat zijn... alles wat hierboven staat zou ik als ik jou was best werl serieus nemen... en ik zou hem mailen als ik jou was, de extra info kan nooit kwaad... misschien moet je je wel eens een keer goed aardden, je kan ook teveel energie bij je dragen, die ervoor kan zorgen... succes soullar
|
|
||
|
Citaat:
dit ken ik ook! maar dit gebeurd alleen als je helemaal alleen bent. Ik ben er een hele tijd bang voor geweest. nu denk ik maar'als ut moet dan moet ut' dan kun je er niks aan doen! verder zou ik ut nie weten.. (misschien rook je?!?!) enne...rook was je niet zomaar van je handen af hoor..dat duurt best ff voordat de lucht weg is...of je wilt het ruiken...dat kan ook nog!
|
|
||
|
Citaat:
er zijn inderdaad meerdere mensen met deze symptomen(rooklucht aan vingers) 1 op de 20 mensen krijgt een spontane zelfontbranding en er is natuurlijk ook nog een aantal waarbij het tussen de oren zit.
|
|
||
|
Citaat:
laat je het hier verder bij zitten?
|
|
||
|
Citaat:
je hebt mazzel gehad. Maar wees op je hoede
|
|
|
|
hmm... mijn mening:
symptomen van zelfontbranding duiden meestal op een grote (als niet onmetelijke) innerlijke kracht die naar buiten wil. Sommige mensen krijgen hulk-achtige taferelen (extreme lichamelijke krachtopbouw, meestal gevolgd door een explosie van razernij), anderen hebben last van interne hittegolven. Als ik jou was zou ik niet proberen het te GENEZEN, maar BEHEERSEN, het kan een enorme bron van energie zijn die je kan gebruiken voor wat dan ook... my 2 cents Licii! - Fahr
|
|
|
|
zelfontbranding is als je dr bij nadenkt helemaal niet iets paranormaals .. sterker nog t is eigenlijk raar dat t zo weinig gebeurt
ik ben niet goed in natuurkunde , maar met atoompjes enzo (waar je uit bestaat) die zijn erg rytmisch en als ze sneller gaan dan verhit t lijkt mij enorm .. uhm wie hier begrijpt wat ik *probeer* te vertellen maar heeft wel meer vwerstand van natuurkunde om t uit te leggen ?
|
|
||
|
Citaat:
ritmisch ![]() Maar idd. het is ook wel logisch ... Maar waarom zou je ineens spontaan warmer worden? Bij koorts ga je ook niet naar brand ruiken. |
||
|
|
|
|
Eej jij doet toch niet aan Satanische rituelen (niet dat ik er op tegen ben)??? Want pas hadden ze een boek in het vuur gegooid met daarin allemaal duivelse spreuken enz. Maar dat boek was blijkbaar gezegeld met de handdruk van Satan. Dus evenlater toen ze het boek in het vuur gooide gebeurde het: Het vuur was 4 keer zo groot geworden, de hitte was nog heter geworden. En opeens kwam er een hand uit het vuur. Ze waren toen maar vlug weggerent. Maar jah, ze roken wel naar brand? Mischien dat jij ook zoiets hebt beleefd?
|
|
||
|
Citaat:
whhahaha jah sorry hoor, ik ben erg goedgelovig maar dit klinkt alsnof het regelrecht uit een of andere onzinfilm is geplukt |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|