Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik 10 was ofzo, ging ik "tussen de middag" een tosti maken in ons mini tosti oventje...
Toen ik ff ging kijken offie al klaar was, stond het brood en dat apparaat in de fik. Ik helemaal in paniek *waaaahh* dat ding uitgegooid en de stedelijke brandweer gebeld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
mja wel een bijna brand.
zat met een papiertje en aansteker te klotuh op mijn kamer. ik blies telkens het vlammetje weer uit dat op het papiertje zat. toen inneens lukte het niet meer en had ik dat papiertje in mijn hand. toen ben ik maar snel naar mijn wastafel gelopen en heb het geblust.
|
Ik heb een keer bijna een heel huis in de fik gezet, liep gelukkig met een sisser af
![]() We waren met familie op vakantie in zo'n grote bungalow waar we met z'n alle in sliepen. Ouders waren weg en wij (neefjes en nichtjes) verveelde ons, we waren een jaar of 12, dus dan ga je fikke steken. Maar we waren lui dus deden we dat naast het huisje. Klein brandje gemaakt maar het was niet echt boeiend, dus hebben we een heleboel toiletrollen gepakt en die erin gegooit, dat fikte al aardig. Totdat de hele muur van het huisje zwart was, toen hebben we het maar uitgemaakt. Later zagen we dat er aan de andere kant van het muurtje (wat trouwens niet meer was dan een dun gipswandje) een stuk of 10 grote volle gasflessen stonden, die goed heet waren geworden. Niemand heeft het gelukkig gezien, het was aan de kant van het huis waar geen deuren waren, en waar je eigenlijk nooit kwam omdat het er best dicht begroeid was. De eigenaar zou het wel is gezien kunnen hebben, maar we hebben er nooit meer wat van gehoord. Maar voor het zelfde geld waren die gasflessen ontploft en waren wij er ook niet meer geweest. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Psychologie |
pure, brandende haat. Verwijderd | 49 | 24-01-2005 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
't is weer bijna voorbij.... Verwijderd | 3 | 08-09-2003 01:40 | |
Software & Hardware |
altijd fouten op cd na branden Verwijderd | 16 | 15-04-2002 20:14 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |